جمعه 10 فروردين 1403   00:00:19

(مهار تورم، رشد تولید)

print

پدر شعر آیینی کشور: 

اشعار مجموعه شعر «هیاهو با اعتبار و آبروی حوزه همخوانی دارد

  • خلاصه :پدر شعر آیینی کشور گفت: گاهی از برخی از شاعران روحانی اشعار و غزلیاتی می شنویم که با قداست لباس روحانیت همخوانی ندارد اما اشعار شاعر این مجموعه خیلی بی نظیر بود و از این جهت پاک است. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، محمدعلی مجاهدی در آیین رونمایی و معرفی مجموعه شعر «هیاهو» که به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در نگارستان اشراق برگزار شد، اظهار داشت: شاید زمان زیادی نیست که با حجت الاسلام محمدمهدی خانمحمدی "نویسنده این مجموعه شعر" آشنا شدم، اما در لحاظ آغازین دوستی ما در عمق نگاهش صفا و فروتنی ذاتی وی را ملاحظه کردم و بنده را تحت تأثیر قرار داد. 
وی گفت: برای نویسنده این اثر و کسانی که در ذی روحانیت هستند، احترام خاصی قائل هستم و به دوستی با این بزرگواران همیشه افتخار کردم. 
پدر شعر آیینی کشور تصریح کرد: در این مجموعه شعر، رگه های بسیار برجسته و زرینی دیده می شود که به عنوان یک تک بیت می تواند مورد الهام بسیاری از هنرمندان قرار بگیرد. 
وی افزود: افرادی که نقاشی و تصویرگری تخصص دارند، هر یک از ابیات این مجموعه شعر می تواند تابلو بسیار زیبایی را فراخور این آنها نگه دارد. 
مجاهدی اظهار داشت: یکی از ویژگی های خوب این مجموعه و سراینده اش، این است که ردیف های دشوار را انتخاب کرده و ردیف هایی که یا تا کنون انتخاب نشده و یا کمتر در معرض انتخاب قرار گرفته اند. 
وی با بیان این که اشعار مجموعه شعر «هیاهو» با کیان، اعتبار و آبروی حوزه همخوانی دارد، خاطرنشان کرد: گاهی از برخی از شاعران روحانی اشعار و غزلیاتی می شنویم که با قداست لباس روحانیت همخوانی ندارد اما اشعار شاعر این مجموعه خیلی بی نظیر بود و از این جهت پاک است. 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما