سه‌شنبه 28 فروردين 1403   10:02:59

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

توسط اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم فرهنگ اسلامی؛

کارگاه های آموزشی سه شنبه های فناورانه ویژه اعضاء هیات علمی و محققین در حال برگزاریست

  • خلاصه :اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه به منظور ارتقاء سطح دانش فناوری اطلاعات اعضاء هیات علمی و محققین دفتر تبلیغات اسلامی، اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی با عنوان سه شنبه های فناورانه نموده است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، محمود متین فر، مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در خصوص برگزاری کارگاه های آموزشی گفت: سه شنبه های فناورانه توسط اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه و با همکاری مرکز همکاری های علمی و بین الملل، گروه اشاعه اطلاعات و دانش و اداره هیات علمی پژوهشگاه سه شنبه های هر هفته کارگاه هایی با موضوعات متنوع حوزه فناوری اطلاعات که مورد استفاده اعضاء هیات علمی و محققین می باشد را برگزار می کند.
وی با اشاره به عنوان کارگاه های آموزشی سه شنبه های فناورانه، گفت: معرفی و بررسی شاخص‏های علم سنجی، مدیریت پروژه ها و فعالیت های پژوهشی به روش چابک، آشنایی با ابزارهای ذخیره سازی ابری، آشنایی با سامانه های برگزاری رویدادهای مجازی و نحوه کار با بیگ بلو باتن، پیدانمایی پژوهشگران در شبکه های اجتماعی علمی، آشنایی با نشریات علمی پژوهشی و نحوه  ارسال مقالات به آن ها از جمله کارگاه هایی جهت آموزش به اعضای هیات علمی و محققین است.
متین فر با بیان اینکه اعضای هیات علمی و محققین می تواند به دو صورت حضوری و مجازی در کارگاه های آموزشی شرکت کنند، افزود: علاقه مندان جهت شرکت در کارگاه ها ابتدا می بایست از طریق لینک https://events.isca.ac.ir/workshop/25 ثبت نام خود را انجام دهند و جهت شرکت حضوری به تالار شهید سلیمانی و جهت حضور در کارگاه ها به لینک dte.bz/itconf مراجعه کنند.
خاطر نشان می شود تا پایان امسال، 6 کارگاه پیش بینی شده است که سه شنبه های هر هفته ساعت 10 الی 12 توسط اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما