جمعه 10 فروردين 1403   12:40:27

(مهار تورم، رشد تولید)

print

تمدید حکم معاون پژوهشی دفتر و رئیس پژوهشگاه از سوی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :از سوی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حکم معاون پژوهشی این دفتر و رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن حکم حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر نجف‌ لکزایی بدین شرح است:
سلام علیکم
نظر به اتمام دوره دوم مسئولیت و مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده مدیریتی جنابعالی و براساس رأی اجماعی اعضای محترم هیأت امنای پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و تأیید وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، به موجب این حکم به سمت «معاون پژوهشی دفتر و رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» منصوب می‌شوید.
پیاده‌سازی سیاست‌ها و اهداف دفتر تبلیغات اسلامی و سوگیری مناسب در تحقق الگوی مسئله‌محوری در حوزه پژوهش حاصل اقدامات شایسته و مؤثر جنابعالی در دو دوره گذشته تصدی این مسئولیت و به برکت همراهی چهره‌های خدوم، فکور و فعال در معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی است.
انتظار می‌رود این پوپایی و مسئله‌محوری در کنار استفاده بهینه از فناوری اطلاعات، در مسیر «تولید فکر و اندیشه مبتنی بر معارف اسلام ناب (قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) »تداوم یافته و شاهد خدمات فاخر علمی و پژوهشی در عرصه وسیع تبلیغ دینی باشیم.
توفیق جنابعالی را در انجام وظایف و امور محوله از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما