پنجشنبه 30 فروردين 1403   21:15:25

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

با همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

همایش ملی «سالک الی الله» برگزار می شود

  • خلاصه :چهل ‌و چهارمین جلسه هیئت رئیسه پژوهشکده اخلاق و معنویت با عنوان «همایش سالک الی الله (تبیین اندیشه و سیره تربیتی، اخلاقی و مهدوی آیت‌الله ناصری اصفهانی)» برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، پژوهشکده اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی چهل و چهارمین جلسه هیئت رئیسه خود را با عنوان «همایش سالک الی الله (تبیین اندیشه و سیره تربیتی، اخلاقی و مهدوی آیت‌الله ناصری اصفهانی)» با حضور دبیر همایش و رئیس مرکز همکاری‌های علمی و بین‌الملل برگزار کرد.
موضوع گفت‌گوی این جلسه ظرفیت‌های پژوهشکده اخلاق و معنویت برای مشارکت علمی در همایش سالک الی الله بود.  همایش یادشده با همکاری بنیاد علمی- فرهنگی هاد و مشارکت حوزه علمیه قم و اصفهان و دیگر نهادهای علمی و پژوهشی حوزه های علمیه و دانشگاه‌های کشور در اردیبهشت 1402 برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این همایش، تبلیغ و توسعه مباحث اخلاقی و مهدوی با تکیه بر اندیشه و سیره عملی آیت‌الله ناصری (ره)، معرفی الگوهای عملی عالمان منتظر و مباحث علمی و پژوهشی در این خصوص خواهد بود.
در این جلسه، حجج اسلام محمدتقی اسلامی «مدیر گروه اخلاق این پژوهشگاه» و سیدمحمدمسعود معصومی «دبیر همایش» و آقایان احمد شاکرنژاد «رئیس پژوهشکده اخلاق و معنویت»، رجبعلی اسفندیار «رئیس مرکز همکاری‌های علمی و بین‌الملل»، حسین مرادی «رئیس ادارۀ امور پژوهشی پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت» و محمد شهبازیان «عضو هیئت علمی پژوهشکده مهدویت حضور داشتند.
گفتنی است که همایش مزبور در قم و اصفهان برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر به سایت بنیاد علمی- فرهنگی هاد یا سایت همایش مراجعه کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما