جمعه 10 فروردين 1403   14:51:41

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در مراسم معارفه سرپرست پژوهشکده فلسفه و کلام مطرح شد:

مدیریت مرحوم علیپور در پژوهشکده فلسفه و کلام دوره ای مؤثر بود

  • خلاصه :رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان این که دوره مدیریت مرحوم ابراهیم علیپور در پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی، دوره ای فوق العاده مؤثر، موفق و هم افزا بود، گفت: خلأ ایشان، قابل پر شدن نیست.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی در مراسم معارفه سرپرست پژوهشکده فلسفه و کلام پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مرحوم علیپور «رئیس فقید این پژوهشکده» و عرض تسلیت رحلت آن مرحوم اظهار داشت: امیدوارم در این ایام میلاد پر خیر و برکت پیامبر رحمت(ص) و امام صادق(ع)، روح آن عزیز سفر کرده، مهمان سفر با برکت آن حضرت باشند.

وی گفت: فراق دکتر علیپور برای همه همکاران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی سخت است، امیدواریم با صبر در فراق آن مرحوم، مسیر ایشان را به نحو مناسب ادامه دهیم.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: حقیقتاً برای بنده انتخاب جایگزین آن مرحوم نیز سخت بود اما با قبول زحمت از طرف همکار محترم جناب آقای دکتر سوری امیدواریم مسیر آن مرحوم به نحو مناسب انجام شود و پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی هر روز در حالت درخشندگی و بالندگی قرار گیرد و برنامه‌های پژوهشکده خصوصاً همایش‌هایی که برنامه‌ریزی شده بود، به نحو احسن پیگیری و انجام شود، لذا انتظار داریم همه عزیزان و همکاران این پژوهشگاه نیز با صمیمیت امور را دنبال نمایند.

وی، فعالیت‌های مرحوم علیپور در مدت مدیریت در پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی را بی‌نظیر دانست و افزود: در دوره مدیریت دکتر علیپور در پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی، مدیریتی فوق العاده با سرپرستی مؤثر، موفق، هم افزا، اخلاق‌مدار و برنامه محور بود و فعالیت‌های ایشان در مدت مدیریت در پژوهشکده بی‌نظیر بود؛ این پژوهشکده در همین مدت نیز در عرصه دیپلماسی علمی هم موفق بوده است، خصوصاً در برگزاری همایش «جاودانگی نفس» که همکاری مناسبی با مراکز علمی داخل و خارج کشور انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی، ضایعه رحلت ایشان فقدان عظیمی برای مجموعه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی ایجاد کرد و این خلأ پر کردنی نیست، امیدوارم با کمک یکدیگر بتوانیم برنامه های آن مرحوم و زحماتی را که داشته اند، به ثمر برسانیم.

در ادامه این نشست، محمد سوری «سرپرست پژوهشکده فلسفه و کلام پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» ضمن تقدیر و تشکر از رییس این پژوهشگاه جهت اعتماد در سپردن مسئولیت به همکاران پژوهشکده خاطرنشان کرد: ان شاءالله با قوت و قدرت همان مسیر را ادامه خواهیم داد و برنامه‌های مناسبی نیز برای پژوهشکده فلسفه و کلام تدوین خواهد شد تا جایگاه مرجعیت پژوهشکده در مباحث فلسفه و کلام، عرفان و اخلاق اسلامی را در مراکز حوزوی و دانشگاهی کسب نماییم.

لازم به ذکر است که مرحوم ابراهیم علیپور، بر اثر بیماری به رحمت الهی پیوست و همه همکاران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی را به سوگ نشاند. و با حکم رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، همکار ایشان، محمد سوری به عنوان «سرپرست پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی» معرفی شد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما