پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   07:19:28

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی صورت می گیرد؛

بررسی نقد مطالعات قرآنی مستشرقان در حوزه عصمت رسول اکرم(ص)

  • خلاصه :مدیر گروه مطالعات تطبیقی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از تدوین کتاب « نقد مطالعات قرآنی مستشرقان در حوزه عصمت رسول اکرم(ص)» خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی مبینی در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار داشت: یکسری از مستشرقان در مورد عصمت پیامبر(ص) شبهاتی را ایراد کردند و این شبهات برخی با آموزه های قرآنی بوده و برخی بر اساس بررسی منابع روایی بوده است.

وی با بیان این که مستشرقان با استفاده از آیات و روایات شبهه ایجاد کردند، گفت: در این پروژه جناب آقای سید محسن کاظمی در حال نقد این دیدگاه هستند که این کتاب در یک سال آینده منتشر خواهد شد.

مدیر گروه مطالعات تطبیقی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این پروژه در قطب تعمیق ایمان دینی و مقابله با فرق انحرافی قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی تصویب شده و در میز قرآن کارگروهی با عنوان «قرآن و مستشرقان» با نظارت حجت الاسلام والمسلمین واعظی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» وجود دارد که این پروژه زیر نظر این کارگروه، در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه یک ناظر دارد و بعد از اعمالِ نکات ارزیاب ها در کارگروه «قرآن و مستشرقان» تأیید و تصویب می شود.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما