جمعه 10 فروردين 1403   17:16:54

(مهار تورم، رشد تولید)

print

با تصویب بیانیه مأموریت کارگروه فقه هنر؛

طرح ها و ایده های فقه هنر در کارگروه فقه هنر بررسی می شوند

  • خلاصه :دبیر قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی گفت: از این پس تمامی فعالیت های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی که در حوزه فقه هنر قرار است در دفتر تبلیغات اسلامی صورت گیرد، ذیل این کارگروه انجام می شود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فجری دبیر قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی ریاست دفتر تبلیغات اسلامی، تشکیل کارگروه «فقه هنر» بود که این مسئولیت را بر عهده میز سبک زندگی اسلامی قرار گرفت.

وی افزود: در گام نخست بیانیه مأموریت این کارگروه بعد از جلسات کارشناسی تخصصی مشخص و تصویب شد و جهت اطلاع و همکاری به صفوف دفتر تبلیغات اسلامی ارسال شد.

دبیر قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی با اعلام اینکه از این پس تمامی فعالیت های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی که در حوزه فقه هنر قرار است در دفتر تبلیغات اسلامی صورت گیرد، ذیل این کارگروه انجام می شود، گفت: طرح ها و ایده های فقه هنر پس از بررسی در کارگروه فقه هنر ذیل میز سبک زندگی به تصویب خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بیانیه مأموریت کارگروه فقه هنر، مراکز عملیاتی که فعالیت های مستمری در حوزه فقه هنر در مرکز مطبوع در حال برگزاری بوده و می تواند ذیل این کارگروه ادامه پیدا کند را اعلام کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما