پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   11:09:56

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

شماره 95 فصلنامه «نقدونظر» منتشر شد

  • خلاصه :نود و پنجمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «نقدونظر» به همت پژوهشکده فلسفه و کلام و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، نود و پنجمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «نقدونظر» مربوط به پاییز 1398منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jpt.isca.ac.ir نمایه گردید.

ازجمله مقالات این شماره می توان به «عوامل انگیزشی وحدت‌بخش برای رسیدن به یکپارچگی ایدئال در تمدن از دیدگاه علامه جعفری» نوشته علی اسدیان شمس و عبدالله نصری، «امّت، فراتر از تمدن در آینه قرآن» اثر کوثر قاسمی، فتحیه فتاحی‌زاده و حبیب‌الله بابایی و «بازشناسی ساختارمند دانش و ارائه الگویی برای تولید و ترسیم آن در علوم اسلامی» به قلم محمدهادی یعقوب‌نژاد است.

همچنین «تأملی بر جایگاه حقوق طبیعی در منظومه فکری استاد مطهری» نوشته بیژن منصوری، «نقش فرهنگ در دین‌داری و شبکه معرفت دینی» به قلم قدرت‌الله قربانی، «بررسی دیدگاه ویلیام آلستون درباره ادراک عرفانی و نقد آن بر اساس آرای هوسرل و مرلوپونتی» اثر عیسی نجفی و کمال ملکیان و «بررسی انتقادی ضوابط تکفیر معیّن از منظر ابن‌تیمیه» نوشته ابوالفضل فندرسکی، علی اله‌بداشتی و احمد عابدی از دیگر مطالبی می باشد که در این شماره منتشر شده است.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما