پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:24:31

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی؛

از خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه فعال در عرصه قرآنی تقدیر شد

  • خلاصه :در اختتامیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه فعال عرصه قرآنی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که پیش از ظهر امروز در محل این نمایشگاه در سالن غدیر قم برگزار شد، از خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه فعال در انعکاس اخبار قرآنی نمایشگاه تقدیر به عمل آمد.

خاطر نشان می شود: در این مراسم از حجت‌ الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری، مدیرعامل خبرگزاری حوزه با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است: در بخش دیگری از این مراسم از پژوهشگران برتر قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تقدیر به عمل آمد؛ که در این بخش محمد حسنی رئیس مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی بابت نمایش های هنرهای تجسمی و برگزاری ویژه برنامه های قرآنی برای کودکان و نوجوانان مورد تجلیل قرار گرفت.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به جهت نمایش محصولات قرآنی و برگزاری ویژه برنامه های قرآنی برای کودکان و نوجوانان لوح تقدیر و تندیس خود را از دست رئیس پژوشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

از دیگر تقدیر شوندگان در این بخش می‌ توان به حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی رئیس میز قرآن دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید محمدرضا صفوی پژوهشگر برتر مرکز فرهنگ و معارف قرآن و خانواده مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی یزدی پژوهشگر فرهنگ و معارف قرآن کریم نیز اشاره کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما