چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   19:07:19

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رییس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خبر داد: 

ارائه تخفیف 40 درصدی کتابخوان همراه پژوهان در نمایشگاه کتاب تهران

  • خلاصه :رییس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از عرضه کتابخوان همراه پژوهان با تخفیف 40 درصدی بیش از 4000 هزار کتاب الکترونیک ویژه نمایشگاه کتاب تهران خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، محمد پهلوانی درباره کتابخوان همراه پژوهان در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که در مصلی تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: قرار بود که امسال به صورت مستقل در سالن نشر دیجیتال شرکت کنیم، اما متأسفانه به دلیل عدم هماهنگی، کتاب الکترونیک جدی گرفته نشد و درخواست سالن مجزا برای هفت هشت پلتفرم کتاب دیجیتال را داشتیم که این کار صورت نگرفت و کتاب های دیجیتال همراه با سایر محصولات دیجیتال از جمله CD های آموزشی و علمی و نرم افزارهای دیگر را در مکان نامناسبی قرار دادند و ما نیز از آنجا انصراف دادیم. 
وی گفت: اما با همکاری مؤسسه بوستان کتاب فرصتی شد تا به همراه نشر مکتوب حضور داشته باشیم و سه کانتر در بخش های بین الملل، نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مؤسسه بوستان کتاب فعال کردیم که معرفی این کتابخوان، اعطای کارت هدیه به کاربران جدید و فروش کتاب الکترونیک با 40 درصد تخفیف ویژه نمایشگاه از برنامه های ما در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. 
رییس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: کتابخوان همراه پژوهان پلتفرم کتاب الکترونیک است که برای عرضه کتاب به صورت الکترونیک کار می کند و در حال حاضر بیش از 4000 هزار عنوان کتاب از حدود 100 ناشر در این کتابخوان منتشر شده است. 
وی خاطرنشان کرد: نشر مکتوب و دیجیتال آثار مؤسسه بوستان کتاب و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به صورت همزمان از کارهای جدید امسال بود و نسخههای سال جدید کتابخوان همراه پژوهان در سایت این کتابخوان موجود است. 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما