سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403   11:38:02

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فرهنگی - دینی: 

تنوع آثار پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی مثال زدنی است

  • خلاصه :مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پژوهش در دفتر تبلیغات اسلامی در سال های اخیر از یک جهش بهتر و مناسب تری برخوردار شده و در موضوعات مختلف و با تنوع بسیار مثال زدنی، به مسائل روز اعتنا و توجه دارند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی در بازدید از غرفه های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار داشت: یکی از مراکز مایه افتخار در حوزه فرهنگ، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است که از ابتدای تأسیس خود با این مجموعه مأنوس بودیم، خصوصاً در دوران دفاع مقدس اعزام های ما از طریق این دفتر صورت می گرفت و همان دوران هم دوره های بسیار خوبی برای اعزام مبلغان طراحی می کردند و دوستان با اطمینان خاطر به این مجموعه وارد و خارج می شدند. 
وی با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مایه مباهات است، گفت: آنچه که بیش از هر چیز این دفتر را از سایر بخش های فرهنگ متمایز می کند، حوزه پژوهش و تألیف است که در این دفتر از سال های گذشته کلید خورده است. 
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فرهنگی - دینی تنوع آثار پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی را مثال زدنی دانست و تصریح کرد: پژوهش در دفتر تبلیغات اسلامی در سال های اخیر از یک جهش بهتر و مناسب تری برخوردار شده و مشاهده می شود که در موضوعات مختلف و با تنوع بسیار مثال زدنی، به مسائل روز اعتنا و توجه دارند و سعی می کند که شبهات و مسائل مورد توجه جامعه را در دستور کار محققین و مؤلفین قرار دهند که به سهم خود از این تدبیر مدیریتی سپاسگذاری می کنم. 
وی افزود: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی همکاری و حمایت از این مجموعه را داریم، گر چه ما نیازمند حمایت دفتر تبلیغات اسلامی و روحانیان هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین ارباب سلیمانی اظهار داشت: در این چند سال اخیر که حجت الاسلام والمسلمین واعظی مسؤولیت این کار خطیر را به عهده گرفته اند، دفتر تبلیغات اسلامی از برنامه ریزی بهتر و غنای بالاتری برخوردار شده و جای سپاس دارد. 
وی با اشاره به تعامل دفتر تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از فرصت هایی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد، بحث شورای خرید کتاب این وزارت است که این بخش با حوزه به خصوص دفتر تبلیغات اسلامی از دیرزمان تعامل خوبی داشته و اکنون هم این تعامل برقرار است. 
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فرهنگی - دینی ضمن بیان توصیه ای به محققان حوزوی خاطرنشان کرد: خواهش بنده از محققین و نویسندگان حوزوی این است که از طریق دفتر تبلیغات اسلامی آثار خود را عرضه کنند چرا که این دفتر به عنوان عیار و معیار شناخته می شود و اگر یک اثر در آنجا مورد عنایت قرار بگیرد، برای اهل تحقیق و مطالعه تکیه گاه خوبی است و از این طریق می توانند آثار خوبی را هم به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند و در آن اتاق تصمیم گیری برای خرید کتاب از حمایت های این وزارت برخوردار شوند. 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما