پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:25:12

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

حضور فعال دفتر تبلیغات اسلامی با شش غرفه در نمایشگاه کتاب

  • خلاصه :مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی از حضور فعال این دفتر با شش غرفه در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد در گفت وگو با خبرنگاران تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی نهادی حوزوی، انقلابی، تبلیغی و علمی است که با ایفای نقش واسط فعال میان حوزه های علمیه و نیازهای دینی مردم و نظام اسلامی به تبیین و گسترش باور، بینش و ارزش های اسلامی و انقلابی و تعمیق و توسعه دانش و معرفت اسلامی می پردازد.
وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هرساله در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور بالنده و موثر دارد و امسال نیز با شش غرفه در این نمایشگاه حضور یافته است.

*پاسخگویی به سوالات دینی در نمایشگاه کتاب
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیت غرفه روابط عمومی این دفتر در روبروی درب ۱۹ شبستان گفت: از جمله غرفه های این دفتر که هرساله مورد استقبال عموم مردم و بویژه جوانان قرار می گیرد، غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی است که با درک نیازهای جامعه و مطالبات مردم در زمینه مسائل دینی تشکیل شده است و در کنار غرفه روابط عمومی دفتر قرار گرفته است.

*حضور بوستان کتاب در دو بخش نمایشگاه کتاب
وی بیان داشت: همچنین علاقه مندان موسسه بوستان کتاب” پرافتخار ترین ناشر کشور نیز می توانند جهت بازدید از این غرفه و تهیه کتب به درب ۱۳ شبستان، ابتدای راهروی ۳  مراجعه کنند، و غرفه کتب کودک این موسسه نیز در سالن کودک و نوجوان غرفه ۳۰ واقع شده است.

*ارائه آثار فارسی و عربی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نمایشگاه
حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد گفت: بخش فارسی نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در شبستان راهروی ۲۵ غرفه ۱۷ و بخش عربی این انتشارات نیز در سالن ناشران بین الملل بخش عربی غرفه ۵۳i قرار دارد که هر روز یکی از اهالی قلم در غرفه مذکور حضور دارد.

*حضور نشر دیجیتال پژوهان در نمایشگاه کتاب
وی گفت: نشردیجیتال این پژوهشگاه از دیگر مراکز و بخش های فعال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است که علاقه مندان برای ارتباط با مسوولین این انتشارات نیز می توانند به درب ۱۳ شبستان، ابتدای راهروی ۳ مراجعه کنند.
سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 4 تا 14 اردیبهشت ماه با "شعار خواندن توانستن است" در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود و از  از ساعت 10 الی 20 پذیرای عموم علاقه مندان است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما