جمعه 10 فروردين 1403   09:34:31

(مهار تورم، رشد تولید)

print

اولین دوره پذیرش دانش پژوه در سطح چهار اسلام و مطالعات اجتماعی با گرایش علوم اجتماعی؛

برنامه ریزی برای تربیت نظریه پردازان در حوزه مطالعات اجتماعی

  • خلاصه :موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) دفترتبلیغات اسلامی مصاحبه علمی سطح چهار اسلام و مطالعات اجتماعی با گرایش علوم اجتماعی را برگزار کرد .
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام و المسلمین آقاجانی مدیرگروه علوم اجتماعی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) اظهار داشت: امسال اولین دوره پذیرش دانش پژوه در سطح چهار اسلام و مطالعات اجتماعی با گرایش علوم اجتماعی است. 
وی افزود: از میان ثبت نام کنندگان تعداد20 نفر واجد شرایط به مصاحبه علمی دعوت و و از بین آنها افراد دارای صلاحیت علمی لازم  مورد  پذیرش نهایی سطح چهار اسلام و مطالعات اجتماعی  با گرایش علوم اجتماعی  قرار گرفتند.
مدیرگروه  علوم اجتماعی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تاکید کرد: هدف از برگزاری این دوره ها تربیت نیروی متخصص در حوزه اسلام و مطالعات اجتماعی با نگاه تخصصی به مبانی و ارزشهای دینی است به طوری که با توانمندی بالایی در حوزه نظریه پردازی مسائل اجتماعی  به ایفای نقش سازنده و موثر بپردازند.
حجت الاسلام و المسلمین آقاجانی تصریح کرد: سطح چهار اسلام و مطالعات اجتماعی با گرایش علوم اجتماعی در مدت دو سال و چهار ترم آموزشی برگزار و دانش پژوهان به نگارش رساله تخصصی می پردازند.
وی در پایان بیان کرد: از فارغ التحصیلان  در مراکز تبلیغی، آموزشی، پژوهش و نظریه پردازی در سطوح تصیمم گیری مرتبط با رشته علوم اجتماعی استفاده می شود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما