جمعه 10 فروردين 1403   04:18:39

(مهار تورم، رشد تولید)

print

عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم(ع):

انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی را زیر سوال برده است

  • خلاصه :عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم(ع) گفت: در میان جنبش های اسلامی 200 سال اخیر در سراسر جهان فقط انقلاب اسلامی ایران است که در شعاع خودش افق های بین المللی را گنجانده و این طبیعی است که استکبار جهانی از روز نخست در برابر ما صف کشیده است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین رهدار در نشست بصیرتی که به همت معاونت تهذیب و امور فرهنگی موسسه معصومیه و در جمع طلاب این موسسه برگزار شد، به تحلیل مسائل روز و اغتشاشات اخیر در ایران پرداخت و اظهار داشت: نظام بین الملل از همان اول انقلاب در مسائل داخلی ما دخالت کرده و دلیلش این است که در میان جنبش های اسلامی 200 سال اخیر در سراسر جهان فقط انقلاب اسلامی ایران است که در شعاع خودش افق های بین المللی را گنجانده و این طبیعی است که استکبار جهانی از روز نخست در برابر ما صف کشیده است.
وی با بیان اینکه دشمن به صورت سنگین در فضای داخلی کشور ما سرمایه گذاری کرده است، به تحلیل آشوب های فتنه سال ۸۸ تا کنون پرداخت.
وی با بیان اینکه طبعا رسانه ای که در دست دشمن است، البته مهمترین کارش تحریف است، گفت: جمهوری اسلامی به رغم فشارهایی که متوجهش می‌شود، با توجه و لطف الهی از تاب آوری خیلی بالایی برخوردار است و به کوری چشم دشمنان، همچنان به قوت خودش پابرجاست و به جلو می رود.
حجت الاسلام والمسلمین رهدار اظهار داشت: ما با اعتراض مردم مشکل نداریم، ما با شعارهایی مشکل داریم که لا به لای اعتراضات نه مطلوب مردم و نه مطالبه مردم است. نباید بحران ها و شورش ها را طوری جمع کنیم که نتیجه اش آتش زیر خاکستر باشد.
وی گفت: مشکلاتی از این دست را مردم باید حل کنند، مردم باید اگاه شوند که راه اعتراض شکستن و تخریب اموالی که  ازخودشان است، نیست. مردم باید بدانند که چگونه اعتراض کنند .به گونه ای که اولاً دشمن در میان آنها نفوذ نکند تا اعتراض آن ها را مصادره به نفع مطلوبات خودش نکند، ثانیاً، اعتراض آن ها اهداف متناقضی را بوجود نیاورد.
عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم(ع) ضمن تاکید بر مسأله جهاد تبیین خاطرنشان کرد: باید بحران را به گونه‌ای حل کنیم که برگشت ناپذیر شود و بایستی تاکتیک و راهبرد جدید تولید کنیم.
 شایان ذکر است در پایان این نشست به سوالات مطرح شده طلاب پاسخ داده شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما