جمعه 10 فروردين 1403   05:19:36

(مهار تورم، رشد تولید)

print

دیدار دانشجویان غیرایرانی جدید الورود با رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع)

  • خلاصه :دانشجویان غیرایرانی جدید الورود در دیداری صمیمانه به بحث و گفتگو با رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) پرداختند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله مریجی «رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع)» در جلسه ای با حضور دانشجویان غیرایرانی جدید الورود این دانشگاه، ضمن خوش‌آمدگویی و خیرمقدم به دانشجویان، به تبیین راهبردهای این دانشگاه در زمینه‌های علمی و پژوهشی، ساختار دانشگاه و سیاست‌های کلی دانشگاه پرداخت.
در این نشست، سیدهادی ساجدی «رئیس اداره امور بین‌الملل دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: این دانشگاه پس از کسب مجوز جذب دانشجویان غیرایرانی، در سال جاری اقدام به جذب دومین گروه از دانشجویان غیر ایرانی خود از کشورهایی همچون پاکستان، لبنان، افغانستان، ایالات متحده آمریکا، کانادا و استرالیا کرده است.
وی در ادامه با بیان این که محتوای درسی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) متناسب با کشورهای مبدأ تدوین شده است، خاطرنشان کرد:. محتوای درسی این گروه از دانشجویان علاوه بر زبان انگلیسی، در قالب زبان‌های فارسی و عربی نیز ارائه می‌شود. دانشگاه باقرالعلوم(ع) برای دانشجویان علاقه‌مند به یادگیری زبان فارسی نیز کلاس‌های اختصاصی آموزش زبان فارسی را برگزار می‌کند.
در ابتدای این دیدار، دانشجویان ضمن معرفی و بیان پیشینه فعالیت‌های علمی و فرهنگی خود، به بیان اهداف و خواسته‌های خود پرداختند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما