جمعه 31 فروردين 1403   13:24:47

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دانشگاه باقرالعلوم(ع)؛

دومین گردهمایی دانش‌آموختگان و دانشجویان گروه تاریخ دانشگاه باقرالعلوم برگزار شد

  • خلاصه :دومین گردهمایی دانش‌آموختگان و دانشجویان گروه تاریخ دانشگاه باقرالعلوم(ع) با هدف تقویت همدلی و آگاهی از فعالیت‌های علمی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، در این گردهمایی که با استقبال بیش از 100 نفر از دانش‌آموختگان و دانشجویان گروه تاریخ برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن الویری به بیان برنامه‌های گروه تاریخ برای برگزاری این‌گونه نشست‌ها جهت ارتقاء سطح علمی و تقویت همدلی بین دانشجویان و اساتید این گروه پرداخت.
در ادامه، سید حسین فلاح‌زاده و حسین ایزدی «اعضای هیئت علمی گروه تاریخ دانشگاه باقرالعلوم(ع)» خاطرات و تجربیات خود را با دانشجویان به اشتراک گذاشتند و ضمن ارائه توصیه‌های مختلف جهت موفقیت در زمینه‌های علمی و پژوهشی، برای تمامی دانشجویان گروه تاریخ آرزوی موفقیت کردند.
وی گفت: برخی از دانش‌آموختگان و دانشجویان این گروه نیز به نمایندگی از سایر دانشجویان و دانش‌آموختگان، ضمن قدردانی از اساتید خود، راهکار‌های خود جهت بهبود تجربیات دانشجویان این گروه را ارائه دادند و خواستار فراهم سازی بسترهای مناسب جهت ارائه اطلاعات، تجربیات و تبادل نظر میان دانش‌آموختگان و دانشجویان گروه تاریخ شدند.
همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مطهری‌فر «رئیس پژوهشکده تاریخ و سیره اهل‌بیت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» و دانش‌آموخته گروه تاریخ دانشگاه باقرالعلوم(ع)» اظهار داشت: برگزاری این‌گونه همایش‌ها علاوه بر تجدید دیدار اساتید و دانش‌آموختگان، فواید متعددی برای دانشجویان در حال تحصیل در این رشته دارد. بسیاری از دانش‌آموختگان ما در مراکز مختلف علمی و فرهنگی مشغول به کار هستند و باید از ظرفیت علمی و فرهنگی این عزیزان استفاده شود. برگزاری همایش‌های هم‌اندیشی فصلی از دیگر اقداماتی است که می‌توان جهت ارتقاء سطح علمی دانشجویان برگزار کرد.
در پایان، چند تن از حاضران به بیان دیدگاه‌ها و خواسته‌های خود پرداختند و نسبت به تدوام برگزاری این گردهمایی ابراز امیدواری کردند.
در حاشیه این گردهمایی نمایشگاهی از آثار علمی و پژوهشی دانش‌آموختگان و مجموعه‌ای از اسکناس‌های کشورهای اسلامی به نمایش گذاشته شد؛ بازدید از موزه حوزه‌های علمیه نیز حسن ختام این گردهمایی بود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما