شنبه 1 ارديبهشت 1403   09:08:18

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

آزمونMSRT در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد

  • خلاصه :رئیس اداره آموزش‌های آزاد دانشگاه باقرالعلوم(ع) از برگزاری آزمون زبانMSRT همزمان با سراسر کشور در این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، محمدکاظم احمدی حاجی در گفت و گویی اظهار داشت: آزمون زبانMSRT با حضور 250 داوطلب آقا و خانم با حضور نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این دانشگاه برگزار شد.
وی گفت: داوطلبان در این آزمون می بایست به سؤالات در سه بخش شنیداری (Listening Comprehension)، گرامر و ساختار (Structure and Written Expression) و مهارت درک مطلب(Reading Comprehension)   پاسخ می‌دادند.
رئیس اداره آموزش‌های آزاد دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان این که حد نصاب قبولی دانشجویان ۵۰ امتیاز از ۱۰۰ است، تصریح کرد: دانشجویانی که قصد دارند در مقطع دکتری در دانشگاه‌های معتبر ایران ادامه تحصیل دهند، باید این مدرک را داشته باشند.
وی افزود: آزمون MSRT یک آزمون زبان انگلیسی است که توسط «سازمان امور دانشجویان» وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت ماهانه در تعدادی از شهرهای ایران برگزار می‌گردد.
احمدی حاجی با بیان این که نتیجه این آزمون، یکشنبه یکم خردادماه 1401 اعلام خواهد شد، اظهار داشت: داوطلبان می توانند نتایج را در پروفایل خود قسمت «مشاهده کارنامه» دریافت و چاپ نمایند.
مسئول برگزاری آزمونMSRT  در دانشگاه باقرالعلوم(ع) تصریح کرد: با توجه به شرایط مساعد کشور از نظر بیماری کرونا و پس از دو سال برنامه نامنظم، برنامه آزمون به صورت مرتب در هر ماه و طبق جدول اعلامی وزارت علوم که در سامانه امور جامع دانشجویان(سجاد) به نشانی  https://portal.saorg.ir/ اعلام شده، برگزار می‌گردد.
وی ضمن بیان اینکه دانشگاه باقرالعلوم (ع) یکی از حوزه های برگزاری آزمونMSRT  در کشور و تنها حوزه برگزاری آزمونMSRT  در استان قم است که دانشجویان می توانند به عنوان مکان آزمون انتخاب نمایند، خاطرنشان کرد: جهت ایجاد آمادگی بیشتر در داوطلبان برنامه‌ریزی شده است که به صورت فصلی، یک دوره کلاس آمادگی آزمونMSRT  توسط اداره آموزش های آزاد دانشگاه برگزار گردد که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما