چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   05:24:52

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

پژوهشگران برتر دانشگاه باقرالعلوم(ع)تجلیل شدند

  • خلاصه :آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره انتخاب آثار و  پژوهشگران برتر دانشگاه باقرالعلوم(ع) همراه با تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري دفتر تبلیغات اسلامي،‌ حسین فدایی مدیر پژوهش دانشگاه باقرالعلوم(ع) در آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره انتخاب آثار و پژوهشگران برتر دانشگاه باقرالعلوم(ع) با گرامیداشت هفته پژوهش و قدردانی از پژوهشگران استاد و دانشجو با بیان اینکه سیاستگذاری اصلی این دانشگاه، هدایت آثار پژوهشی در قالب پایان نامه ها است، اظهار داشت: در سال گذشته 23 پایان نامه در مقاطع ارشد و دکتری از سوی انتشارات دانشگاه باقرالعلوم(ع) به عنوان یک انتشارات دانشگاهی منتشر شده است.

وی بیان کرد: در این راستا 69 عنوان پایان نامه در دست بررسی است که 30 عنوان در مرحله ارزیابی اولیه، ارزیابی تفصیلی و ویراستاری هستند که در سال جاری پژوهشی منتشر می شود.

فدایی خاطرنشان کرد: جهشی که در دو تا سه سال اخیر به همت معاونت پژوهشی انجام شده، این نوید را می دهد که بتوانیم پس از طی شدن شدن فرآیند کرونا در سال های آینده حضور گرم در نمایشگاه های دانشگاهی داشته باشیم.

مدیر پژوهش دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه مهم ترین اصل پژوهش این دانشگاه تدوین پایان نامه مناسب و با کیفیت برای رسیدن به نشر است، افزود: این مهم می تواند به ما مجریان پژوهش در ارتقای پژوهش در حل مسائل پژوهشی به ویژه دستگاه های بالادستی همانند قطب های علمی و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی کمک کند.

فدایی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اهداف و برنامه های دانشگاه را نیز در موضوع تازه های نشر در جهت حل مسائل قطبی پیش بردیم و در این راستا حدود 30 کارگاه پژوهشی و نشست های علمی در مساله یابی را برگزار کرده ایم.

وی بیان کرد: از اوایل آذر ماه سال 1400 تاکنون هفت نشست علمی معرفی آثار جدید دانشگاه در قالب وبینارهای مختلف علمی برگزار شده که یکی از این جلسه ها مربوط به آثار فاخر تاریخ شفاهی حوزه های علمیه با حضور استاد دانشگاه تهران بود.

مدیر پژوهش دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: امیدواریم با کمک استادان دانشگاه و با هدایت و حمایت ریاست دانشگاه و معاونت پژوهش و آموزش تلاش کنیم خروجی پایان نامه و رساله طلاب و دانشجویان در قالب کتاب های علمی منتشر شود.

فدایی با اشاره به برگزاری نشست های مختلف در راستای آشنایی دانشجویان با مساله محوری در پژوهش گفت: این طرح از اسفندماه آغاز و دانشجویان  با دغدغه های مختلف قطب های فعال در دفتر تبلیغات اسلامی آشنا شدند و به دنبال این هستیم تا  پایان نامه ها با رعایت حقوق مادی و معنوی به پروژه های علمی تبدیل شود.

براساس این گزارش، در این نشست از پژوهشگران برتر دانشگاه باقرالعلوم(ع) در بخش اعضای هیئت علمی حجج الاسلام و المسلمین محمدمهدی گرجیان، یارعلی کرد فیروزجایی و محمدجواد یاوری که به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کرده بودند، تجلیل شد.
 
همچنین در این مراسم از دانشجویان مقطع دکتری شامل عبدالله نوری دانشجوی رشته علوم سیاسی(رتبه اول)، علی احمدی دانشجوی تاریخ اسلام (رتبه دوم)، سیدمحمدجواد میرجعفری(رتبه سوم) و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد فاطمه کریمی ، شهاب رنجبری و محمدحسین افشاری که شایسته تقدیر شده بودند، تجلیل شد. 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما