جمعه 31 فروردين 1403   20:43:36

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

قدردانی مدیرحوزه های علمیه خواهران از برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی در مساله محوری

  • خلاصه :مدیرحوزه های علمیه خواهران تمرکز برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی، بر روی حل و شناخت مساله به همراه تشکیل میزها و تفکر هدفمند برای حل مسائل نظام در حوزه فرهنگ و حوزه های اجتماعی را یک اتفاق مبارک دانست و از این فعالیت ها قدردانی کرد. 
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت پور امروز در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دفترتبلیغات اسلامی اظهار داشت: سالها است این نمایشگاه را با علاقه بازدید می کنم و احساس من این است که در فضای تازه های نشر و حرکت رو به جلو دفتر قرار می دهیم.

وی با بیان اینکه مجموعه فعالیت ها در دفتر تبلیغات اسلامی یک چرخه کامل از مطالعه، پژوهش ، تولید، ارائه و اقدامات جانبی همانند دوره ها و تبلیغ برون دادهای اجتماعی است بیان کرد:  با نگاه روشنی که از ابتدا در دفتر بوده است داده ها  در فضای مجازی و پژوهش ها در دسترس همگان قرار گرفته که این مهم از نکته های ارزشمند خصوصیت دفتر به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت پور گفت: پژوهشگاه علوم و معارف اسلامی نیز  به خوبی این خط را ادامه داده و  برون دادها در قالب کتاب های بسیار جذاب ارائه شده و موضوع ها و  نویسندگان در این مجموعه به گونه ای است، که علاقه مندان را به سمت خود جلب و قدرت حل مساله را در این مجموعه بالا می برند.

این استاد حوزه با بیان اینکه امیدوارم با این رویکرد مناسبی که در فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی با محوریت پژوهش محوری همراه با شناخت مساله و حل مساله در ابعاد مختلف آغاز شده، بتوان از معارف دین و معارف اسلامی به منظور حل مشکلات نظام مقدس اسلامی بهره برد.

مدیرحوزه های علمیه خواهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هر سال به طور معمول یک لیست از نمایشگاه هفته پژوهش انتخاب و  بهترین کتاب های موجود در این نمایشگاه که مرتبط با حوزه است را تهیه و در اختیار معاونت های مربوطه در حوزه علمیه خواهران قرار می دهیم.

وی گفت: انتظارم این است که رابطه دفتر تبلیغات اسلامی  با مرکز مدیریت خواهران رابطه نزدیک تر و عمیق تری شود و فرصت پیدا کنیم از داشته های دفتر به شکل مناسبی در کشور استفاده شود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما