چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   09:38:00

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

آیین تکریم و معارفه معاون منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و مؤسسه امام رضا(ع) برگزار شد

  • خلاصه :مراسم معارفه و تکریم معاون منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین شمس الله مریجی «رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع)» در مراسم معارفه و تکریم معاون منابع انسانی و پشتیبانی این دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) که با حضور مدیران دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت، با اشاره به حدیثی از امام حسن مجتبی(ع)، دقت در انجام کار و خوش خلقی با ارباب رجوع را یکی از صفات لازم برای هر کارمندی جهت موفقیت در امور دانست و اظهار داشت: خدمت رسانی به اهل علم و پژوهش، یکی از توفیقات الهی است که در این مجموعه آموزشی و پژوهشی نصیب ما گردید.

وی ضمن معارفه علیرضا عالمی، از خصوصیات بارز ایشان به تعهد و تجربه ارزشمند مدیریتی اشاره و تصریح کرد: ان شاءالله با همفکری و همدلی همه همکاران، زمینه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی بیش از پیش فراهم گردد.

رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) در پایان ضمن تبریک افتخار بازنشستگی به احمد احسانی «معاون سابق منابع انسانی و پشتیبانی این دانشگاه»، از زحمات بی دریغ ایشان در طول سی سال خدمت در دفتر تبلیغات اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم(ع) قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، در حکم حجت‌الاسلام والمسلمین مریجی خطاب به علیرضا عالمی آمده است:

«بی‌تردید رشد و تحول در عرصه علم، مرهون تلاش و همت بزرگوارانی است که با اتکال به خدای متعال، زمینه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی را فراهم می‌نمایند، جنابعالی را که بحمدالله از تعهد و تجربه ارزشمند مدیریتی برخوردارید به عنوان «معاون منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام و موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام» منصوب می‌نمایم. امیدوارم به لطف الهی و عنایت حضرت ولی عصر(عج) و همیاری همکاران، در این معاونت در اجرای موارد ذیل موفق خواهید بود:

تقویت و پشتیبانی واحدهای دانشگاه و مؤسسه و تلاش در جهت تأمین نیازها و امکانات گروه‌های علمی در راستای نیل به اهداف راهبردی دانشگاه و مؤسسه؛

تدوین دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌ها و اجرای دقیق و مجدانه آیین نامه‌ها و مقررات مالی و اداری مربوط به فعالیت‌های جاری دانشگاه و مؤسسه اعم از برنامه‌های داخلی، مشارکت با سازمان‌های بیرونی و نهادهای همکار؛

تسهیل امور اداری همکاران، ارائه خدمات مناسب و متناسب به اعضای هیات علمی و کارمندان و رفع نیازهای اداری آنها در حد مقدور و با حفظ حرمت و کرامت آنها؛

تعامل روان و مستمر با ستاد مرکزی دفتر و مدیران ستادی دفتر تبلیغات اسلامی؛

پیگیری امور مالی و پشتیبانی و قراردادهای مربوط به فعالیت‌های قطبی ابلاغ شده به دانشگاه و مؤسسه؛

ارتباط و هماهنگی کامل و مستمر با واحدهای دانشگاه بویژه اداره برنامه‌ریزی و بودجه و معاونت‌ها؛

تهیه و تدوین طرح مناسب و عملیاتی برای محوطه ورودی دانشگاه با مشورت همکاران و افراد ذی صلاح؛

تقویت شورای اداری و ایجاد زمینه دریافت و بررسی نظرات همکاران در زمینه های مرتبط با ماموریت معاونت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه.

در ضمن بر خود لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های صادقانه سی ساله برادر ارجمند جناب آقای احمد احسانی در مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی و معاونت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه و موسسه قدردانی نموده و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت این عزیز را مسئلت می‌نمایم».

شایان ذکر است، در این مراسم، آیین تکریم و معارفه رییس اداره حراست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار گردید و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین یوسفی چناری، تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین موسی الرضا تیموری به عنوان سرپرست این اداره معارفه شد.

همچنین، با توجه به انتصاب علیرضا عالمی به عنوان «معاون منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و مؤسسه امام رضا(ع)»، در این مراسم، محمدرضا مددی به عنوان «سرپرست جدید دفتر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)» معارفه گردید.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما