پنجشنبه 9 فروردين 1403   17:10:16

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت مؤسسه معصومیه دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت؛

تولید و انتشار بیش از 100 عکس نوشته به زبان فرانسه در فضای مجازی

  • خلاصه :معاون فرهنگی مؤسسه معصومیه دفتر تبلیغات اسلامی از تولید و انتشار بیش از 100 عکس نوشته به زبان فرانسه توسط کارگروه فضای مجازی این مؤسسه، در پی توهین رئیس جمهور هتاک فرانسه به پیامبر اکرم(ص) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی( تبلیغ نیوز )، خانم مقدس نیان در گفت و گویی در خصوص رفتار اهانت آمیز رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص)، اظهار داشت: دشمنی سران کفر با پیام روشنی بخش اسلام سابقه دیرینه دارد؛ کافران همیشه برای پوشاندن ضعف و حقارت خود در برابر پیام روشن و رهایی‌بخش پیامبران الهی از شیوه نخ‌نمای تمسخر استفاده می کردند.

وی گفت: سناریوی شیطانی اسلام‌ستیزی که اخیراً با اقدام موهن و دوباره مجله شارلی ابدو در انتشار کاریکاتورهای قبیحانه علیه پیامبر گرامی اسلام(ص) و متعاقباً حمایت رئیس‌جمهور بی‌خرد و ماجراجوی فرانسه وارد مرحله جدیدی شده است، بیانگر تناقض بزرگ در غرب به ویژه پرچمدار به اصطلاح آزادی بیان در اروپاست که برای سرپوش گذاشتن به ناکامی های خود در عرصه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به دین مبین اسلام و آموزه های پیامبر اعظم(ص) صورت می پذیرد.

معاون فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در پی توهین رئیس جمهور هتاک فرانسه به رسول مهربانی حضرت محمد(ص)، کارگروه فضای مجازی این مؤسسه ضمن محکومیت این عمل ضد اخلاقی و ضد انسانی مدعیان دروغین حقوق بشر و لیبرالیسم، در هفته وحدت رویکرد تولید محصولات فرهنگی خود را در سه بخش تولید محتوا، تولید محصول و گروه انتشار به تولید آثار به زبان فرانسه اختصاص داد و در طول هفته وحدت، موفق به تولید بیش از 100 عکس نوشته به زبان فرانسه گردید.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه فضای مجازی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه دفتر تبلیغات اسلامی از طریق رایزنی با مراکز فعال در بحث تبلیغ خارج از کشور، اقدام به نشر این عکس نوشته ها نمود که الحمدلله خواستار همکاری بیشتر در ادامه تولید عکس نوشته و کلیپ بودند و مورد استقبال فراوان قرار گرفت.

شایان ذکر است آثار تأیید شده در کانال گنجینه مؤسسه معصومیه به نشانی ganjinehasar@ بارگذاری شده و جهت نشر در اختیار عموم قرار می گیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما