پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:25:41

(مهار تورم، رشد تولید)

print

طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب معاون تهذیب و امور فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه

  • خلاصه :رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) در حکمی عقیله‎السادات مقدس‎نیان را به عنوان «معاون تهذیب و امور فرهنگی این مؤسسه منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین غلامعباس عشرتی در مراسم تودیع و معارفه معاونت تهذیب و امور فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) به بیان جایگاه و اهمیت کار فرهنگی پرداخت و مسأله تهذیب را برای طلاب بسیار ضروری دانست.
سپس ایشان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دلسوزانه خانم حیدری «معاون سابق تهذیب و امور فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران)»، سرکار خانم مقدس نیان را به سمت «معاون تهذیب و امور فرهنگی این مؤسسه» منصوب کرد.
حیدری گزارشی از برنامه های انجام شده را ارائه داد و آرزو کرد که نتیجه زحمات انجام شده به بار بشیند. 
در ادامه این مراسم، مقدس نیان ضمن تشکر از زحمات خانم حیدری گفت: علم و تهذیب، دو بالی هستند که هر دو برای طلبه لازم هستند.
در معاونت فرهنگی نیاز به اخلاص، عشق، و شور هست؛ ان شاءالله بتوانیم با کمک معاونت آموزش و پژوهش زمینه پیشرفت طلاب را فراهم کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین عشرتی در این حکم آورده است: 
توجه به ارتقای سطح معنوی و اعتقادی طلاب و نیز بسترسازی مناسب برای اجرای دقیق برنامه‎های مربوط به حوزه فرهنگ و اعتقادات، امری ضروری برای محیط¬های آموزشی است. با عنایت به مراتب فضل، تجربه و سوابق علمی¬تان، بدین¬وسیله سرکار عالی را به عنوان: «معاون تهذیب و امور فرهنگی » مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه منصوب می¬نمایم. 
اولویت¬ها و برنامه¬های آن معاونت عبارت‎اند از:
1- برنامه¬ریزی و ارائه طرح¬های خلاقانه و بدیع در جهت ارتقای فضایل اخلاقی - تربیتی طلاب و ایجاد فضای فرهنگی در مؤسسه؛
2- بهره¬مندی از خط مشی¬های تعیین شده در اسناد بالادستی، از جمله سند چشم¬انداز دفتر و قطب‎های فکری – فرهنگی در برنامه¬ریزی¬های کلان؛
3- شناسایی و بهره¬مندی حداکثری از ظرفیت¬های فضای مجازی مؤسسه و دفتر تبلیغات اسلامی در جهت ایفای موضوعات فرهنگی مؤسسه و طلاب؛
4- ایجاد زمینه برای شکل¬گیری تشکل¬های مذهبی در بین طلاب و گروه‎های تبلیغ مجازی با هدف تأثیرگذاری بر وضعیت فرهنگی و تهذیب مخاطبان جامعه؛
5- همفکری و تشریک مساعی در زمینه¬ ایجاد فضای مطلوب و متناسب با شئونات حوزوی.
امید است با استعانت از خداوند متعال و توجهات حضرت ولی¬عصر(عجل الله تعالی فرجه¬الشریف) در انجام وظایف محوله موفق و سرافراز باشید.
لازم می¬دانم، از زحمات دلسوزانه «سرکار خانم فاطمه حیدری» در دوره تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال برای ایشان توفیق روزافزون را مسئلت نمایم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما