جمعه 10 فروردين 1403   13:53:50

(مهار تورم، رشد تولید)

print

با توجه به شیوع ویروس کرونا اعلام شد؛

نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی مؤسسه معصومیه در سال تحصیلی جدید

  • خلاصه :معاون آموزش موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: برنامه نیمسال اول تحصیلی1400-1399 این مؤسسه بر اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به وضعیت کنونی استان در ایام کرونا تنظیم و ارائه شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، خانم محمدی در گفت و گویی با اشاره به آغاز سال تحصیلی 1400-1399 در مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) اظهار داشت: برنامه نیمسال اول تحصیلی1400-1399 بر اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به وضعیت کنونی استان تنظیم و ارائه شده است.

وی با تأکید بر اهمیت سلامت دانش پژوهان با توجه به وضعیت‌های مختلف استان و نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه در زمان شیوع بیماری کووید 19 گفت: در صورت وضعیت قرمز استان، کلیه کلاس‌های سطح 3 و4 در ابتدای سال تحصیلی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی هفته اول آموزشی(هفته سوم شهریورماه)  به صورت حضوری و در ادامه کلیه کلاس ها به صورت برخط (آنلاین) است.

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) با اشاره به نحوه برگزاری کلاس‌ها در وضعیت قرمز برای دانش پژوهان سطح 2 تصریح کرد: کلیه کلاس‌های سطح 2 در ابتدای سال تحصیلی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی هفته دوم آموزشی(هفته آخر شهریورماه) بصورت حضوری و در ادامه کلیه کلاس ها به صورت برخط (آنلاین) خواهد بود.

وی افزود: در وضعیت سفید کلیه کلاس‌ها حضوری و در وضعیت زرد تشکیل کلاس‌ها به صورت هفتگی اعلام خواهد شد.

محمدی اظهار داشت: با توجه به درخواست طلاب علاقمند که پیگیر حضور در کلاس می‌باشند، توصیه می‌شود با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی، در هفته دوم شروع نیمسال تحصیلی جهت ثبت‌نام به نماینده کلاس خود مراجعه و اعلام حضور نمایند.

وی خاطرنشان کرد: حضور و غیاب طلاب در کلاس های برخط(آنلاین) مانند کلاس‌های حضوری محاسبه می‌شود و غیبت بیش از سقف مجاز، موجب حذف واحد مربوطه می گردد؛ هر گونه تغییر در برنامه‌های آموزشی این مؤسسه بر اساس شرایط شهر مقدس قم و با نظر شورای آموزشی مؤسسه اطلاع رسانی خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما