جمعه 31 فروردين 1403   23:13:49

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس موسسه معصومیه دفتر تبلیغات اسلامی:

شرایط کنونی آمریکا انتقام الهی است

  • خلاصه :رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه کشوری که حرف و پولش در دنیا زمانی حرف اول را می‌زد، خود به خود رو به افول و سقوط است گفت: شرایط کنونی آمریکا انتقام الهی است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین عشرتی در نشست فصلی کارکنان مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصوصیه اظهار داشت: اتفاقی که در ایران افتاد و انقلاب اسلامی که صورت گرفته، به تعبیری معجزه قرن است.

وی با اشاره به انسجام روز افزون ایران اسلامی گفت: اگر اخبار و تحلیل‌ها را مشاهده کنیم، روز به روز برای ما ارزش این انقلاب مشخص خواهد شد؛ علی رغم اینکه ایران اسلامی از ابتدای انقلاب دچار تحریم بوده ولی همچنان در مسیر انقلاب به حرکت خود ادامه می دهد و روز به روز قوی تر و منسجم تر می شود.

رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) تصریح  کرد: این تحریم‌ها و تهدیدها فقط از خارج کشور نبود، بلکه گاهی اوقات از داخل کشور افرادی دست نشانده دشمن بودند که دست به کودتا می زدند.

وی با اشاره به مسئله جنگ تحمیلی و گروهک منافقین در جریان بعد از انقلاب اسلامی افزود: هر کدام از این حرکت ها برای نابودی یک نظام کافی است، ولیکن به برکت وجود رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و دعای خانواده آنها و مؤمنان، انقلاب اسلامی همچنان حرکت خود را ادامه می‌دهد و روز به روز متوجه می‌شویم که حضرت امام(ره) چه کار بزرگی را انجام داده اند و ان شاءالله این حرکت و حکومت اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عشرتی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص آمریکا اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده اند: این حکومت غرب روزی از بین خواهد رفت و الحمد لله می‌بینیم که شرایط پوشالی آمریکا رو به زوال و نابودی است. کشوری که حرف و پولش در دنیا زمانی حرف اول را می‌زد، خود به خود رو به افول و سقوط است.

وی با استناد به نامه 31 امام علی(ع) در نهج البلاغه خطاب به امام حسن مجتبی(ع) و ضمن تأکید به داشتن تقوا و ارتباط با خداوند در تمام زمینه‌های زندگی گفت: باید پیوسته در امر الهی کوشا باشیم و قلب خود را با یاد خداوند زنده نگهداریم و به ریسمان الهی چگ بزنیم، چرا که وسیله‌ و سببی مطمئن تر از رابطه با خداوند وجود ندارد؛ اگر سر رشته این ریسمان را به دست بگیریم، طبیعتاً شیاطین جن و اِنس، انسان را تصاحب نمی‌کنند.

رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) تصریح  کرد: با توجه به نامه امام علی(ع) به امام حسن مجتبی(ع) موعظه، بی اعتنایی به نفس و نامهربان بودن با نفس و مداومت در یاد مرگ از عواملی است که انسان به واسطه آن می‌تواند تقوا را در دل خود زنده نگهدارد.

وی افزود: از شرایط کنونی آمریکا با عنوان انتقام الهی یاد کرد و اظهار داشت: به واسطه ناگواری‌هایی که در دنیا اتفاق می افتد، به قلبمان بصیرت بدهیم؛ اگر انسان در خامی بماند، طبیعتاً نمی تواند راه درست را پیدا کند؛ نفس خود را از دگرگونی‌های دنیا بترسانیم زیرا شرایط دنیا تغییر می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عشرتی خاطرنشان کرد: نگاه به تاریخ گذشتگان، اصلاح آینده و آبادانی آخرت، اظهار نظر نکردن در برابر آنچه که نمی‌دانیم، منتشر نکردن اخبار نامعتبر در شبکه‌های مجازی از جمله موارد مهمی است که یک انسال متعهد و مؤمن باید به آن توجه داشته باشد، زیرا توجه نکردن و بی‌تفاوتی به آنها بار مسئولیت برای انسان دارد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما