پنجشنبه 30 فروردين 1403   23:55:02

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به منظور هم افزایی و همکاری صورت گرفت؛

حضور رئیس مرکز اسلامی هامبورگ در دانشگاه باقرالعلوم(ع) دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با حضور در دانشگاه باقرالعلوم(ع) به همکاری های مشترک این دو مجموعه اشاره کرد و مقرر شد که تفاهم نامه مشترکی میان این دو مجموعه جهت ساختارمندی ارتباطات آکادمیک و علمی تهیه و به امضای طرفین برسد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‎ الاسلام والمسلمین محمدهادی مفتح «رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان» در نشستی که به میزبانی دفتر همکاری‌های علمی و بین‌الملل دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد، به همکاری‌های مشترک مرکز مذکور با این دانشگاه اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا «عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع)» به موضوع ارتباطات علمی و دانشگاهی ایران و آلمان اشاره کرد و اظهار داشت: دو محور اساسی تعامل حوزه فلسفه اسلامی نوصدرایی با فضای فلسفی آلمان مدرن و حوزه فرهنگ عمومی با تأکید بر موضوع مدارای اجتماعی برای تعاملات علمی ایران و آلمان وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مفتح نیز به تغییر رویکرد مرکز اسلامی هامبورگ و گرایش جدی به فعالیت‌های آکادمیک و ارتباطات دانشگاهی با مراکز علمی و دانشگاهی آلمان اشاره کرده و شرحی از اقدامات اجرایی در این مرکز را ارائه کرد.

در پایان مقرر شد، تفاهم نامه مشترکی میان دانشگاه باقرالعلوم(ع) و مرکز اسلامی هامبورگ جهت ساختارمندی ارتباطات آکادمیک و علمی تهیه و به امضای طرفین برسد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما