جمعه 10 فروردين 1403   11:34:17

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در هشت رشته ورزشی صورت می گیرد:

برگزاری مسابقات ورزشی دهه فجر در دانشگاه باقرالعلوم(ع)

  • خلاصه :رئیس اداره فرهنگی و تهذیب دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در هشت رشته ورزشی و با استقبال کم نظیر ورزشکاران این دانشگاه در دهه فجر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، علی مکی در گفت و گویی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی این دانشگاه همزمان با دهه مبارک فجر، اظهار کرد: دانشگاه باقرالعلوم(ع) به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در راستای تقویت و رشد جسمانی، وحدت و انسجام بین دانشجویان و کارکنان اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در دهه فجر کرده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات در 8 رشته ورزشی برگزار شد، افزود: دارت، تنیس روی میز، فوتبال دستی، تیراندازی با تفنگ بادی، فوتسال، والیبال، دو و میدانی و طناب کشی هشت رشته ای بود که دانشجویان و کارکنان دانشگاه باقرالعلوم(ع) در آنها با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس اداره فرهنگی و تهذیب دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به استقبال پرشور دانشجویان و کارکنان این دانشگاه از این دوره از مسابقات، تصریح کرد: در رشته دارت که با حضور بیش از 63 ورزشکار برگزار شد، مهدی کافی، علیرضا عیوضی و سید سجاد علوی مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: 75 ورزشکار نیز در رشته تیراندازی با تفنگ بادی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان مهدی شفیعی، مهدی کافی و علی مکی به عنوان نفرات اول تا سوم این مسابقات معرفی شدند.

مکی با اشاره به رقابت 45 ورزشکار در رشته فوتبال دستی نیز بیان کرد: در پایان این دوره از مسابقات سید مهدی طباطبائی مقام اول، علی درزی مقام دوم و قادر عباس زاده مقام سوم را کسب کردند.

وی گفت: در رشته تنیس روی میز نیز بیش از 50 ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان وحید متشکر آرانی، مهدی اقبالی و علی درزی به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

رییس اداره فرهنگی و تهذیب دانشگاه باقرالعلوم(ع) افزود: در رشته دو و میدانی که با حضور 25 ورزشکار برگزار شد، میثم بهمنی، قادرعباسی و محمد سیفی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این رشته انتخاب شدند؛ همچنین در رشته طناب کشی نیز هشت گروه چهار نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم کارکنان ولایت متشکل از سید علیرضا موسوی نسب، جواد اسعدی، سیدابوالفضل رضوی و محمد جلیلی مقام اول، تیم شهید علوی متشکل از مهدی کافی، یونس فرقانی، حمید رضا نجم آبادی و سید سجاد علوی مقام دوم را کسب کردند.

گفتنی است مسابقات فوتسال و والیبال در مرحله مقدماتی و نیمه نهایی به پایان رسیده است و فینال این مسابقات به زودی برگزار خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما