جمعه 10 فروردين 1403   13:55:09

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی؛

کارگاه حضوری «شیوه های نوین اجرا» در حال برگزاریست

  • خلاصه :مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، کارگاه حضوری «شیوه های نوین اجرا» ویژه برادران و خواهران را برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، کارگاه حضوری «شیوه های نوین اجرا» ویژه برادران و خواهران را برگزار می‌کند.
گفتنی است شروع کارگاه مذکور از تاریخ 2 بهمن 1401 روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت 14:30 الی 17:30 و ثبت نام از 26 دی الی 1 بهمن ماه برای عموم برادران و خواهران بلامانع بود.
شایان ذکر است مدرس دوره های مهارتی این کارگاه حضوری جناب آقای کاشانی نژاد بوده و از مزایای شرکت در این دوره می توان به «صدور گواهی نامه معتبر» و «کتاب کار آموزشی» اشاره نمود.
به اطلاع دانش پژوهان می رساند هزینه ثبت نام مبلغ 170 هزار تومان می باشد که به شماره کارت 6037997750008295 به نام معاونت فرهنگی و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی واریز و رسید را به کاربری admin_el @ ارسال نمایید. 
علاقه مندان جهت ثبت نام و آشنایی بیشتر با سرفصل ها و اساتید می توانند از طریق مراجعه به تارنمای مرکز آموزش های کاربردی به نشانی el.balagh.ir اقدام نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما