پنجشنبه 9 فروردين 1403   13:50:11

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد:

ضرورت حضور مبلغان توانمند و متخصص در عرصه ورزش

  • خلاصه :مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: در سطح کشور 28 هزار ورزشگاه تحت پوشش وزارت ورزش و جوانان بوده که آماده حضور مبلغان توانمند و متخصص در عرصه ورزش می باشد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین علی احدی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین کمال «رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» به بیان ظرفیت ها و بسترهای مختلف و متنوع وزارت ورزش و جوانان جهت همکاری با مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت.
وی گفت: در سطح کشور 14 هزار هیئت ورزشی با زیر مجموعه حداقل 10 باشگاه و همچنین 28 هزار ورزشگاه تحت پوشش وزارت ورزش و جوانان بوده که آماده حضور مبلغان توانمند و متخصص در عرصه ورزش است.
مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: 52 فدراسیون ورزش مانند فدراسیون ورزش دانش آموزی، دانشجویی، جانبازان و معلولان، پهلوانی و...، هر کدام ظرفیت بی نظیری برای اجرای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی بوده و می توان از ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی جهت نشر معارف دینی در این فدراسیون ها استفاده کرد و باید توجه داشت فعالیت های تبلیغی در عرصه ورزش دارای ظرافت و شرایط خاص بوده و هرگونه اقدام غیرتخصصی می تواند اثر معکوس داشته باشد.
وی، یکی دیگر از عرصه های مورد نیاز وزارت وزرش را عرصه پژوهش نام برد و بیان کرد: امر ورزش نیازمند تدوین حکمرانی اجتماعی نظام در مواجهه با نظام جهانی خصوصاً در عرصه ورزش به صورت مستمر و منسجم می باشد و امیدواریم با همکاری هایی که با دفتر تبلیغات اسلامی صورت می گیرد، این امر مهم به نتیجه برسد.
حجت الاسلام والمسلمین احدی در پایان خاطرنشان کرد: همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه رویدادهای ورزشی از جمله مسابقات و اردوهای فرهنگی - ورزشی فدراسیون ها و نیز برگزاری دوره های تربیت مدیران فرهنگی و ورزشی در اولویت برنامه های آینده این وزارتخانه می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما