جمعه 10 فروردين 1403   09:49:44

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تأکید کرد:

لزوم تبیین بیش از پیش مقام پیامبر در جامعه

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: ایام ولادت حضرت پیامبر گرامی(ص) زمان مناسبی است که جایگاه والای ایشان مورد بررسی و برای افراد جامعه تبیین شود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)،  حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد در همایش «پیامبر رحمت، الگوی جهانی» به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری بنیاد رسول رحمت(ص) در مرکز همایش های غدیر برگزار شد، ضمن بیان هدف از برگزاری این همایش اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، تبیین جایگاه والای پیامبر خاتم (ص) بوده و جامعه کنونی بیش از پیش نیازمند تبیین سیره عملی آن حضرت می باشد.
وی با اشاره به آیه 128 سوره مبارکه توبه، گفت: قرآن کریم هنگام معرفی پیامبر(ص) از عبارت مهمی چون «لَقَد جاءَكُم رَسولٌ مِن أَنفُسِكُم عَزيزٌ عَلَيهِ ما عَنِتُّم حَريصٌ عَلَيكُم بِالمُؤمِنينَ رَءوفٌ رَحيمٌ» استفاده می کند، به یقین، رسولی از خود شما بسویتان آمد که رنج های شما بر او سخت است؛ و اصرار بر هدایت شما دارد؛ و نسبت به مؤمنان، رئوف و مهربان است.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: حضرت امیر مومنان علی(ع) نیز برای معرفی پیامبر خاتم(ص)، خود را بنده ای از بندگان ایشان نام برده و تمام فضیلت های انسانی را برای رسول خدا(ص) بر می شمرد.
حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد اظهار داشت: مسئولین نسبت به تکمیل فیلم «محمد رسول الله» که توسط کارگردان محترم جناب آقای مجید مجیدی ساخته شده است، اقدامات لازم را انجام دهند زیرا هجمه هایی که نسبت به شخصیت مکرم پیامبر خاتم(ص) صورت می گیرد، عموم آن هجمه های رسانه ای بوده و سزاوار است جامعه اسلامی نیز با ورود به تولیدات رسانه ای در مقابل این هجمه ها بایستد.
گفتنی است در ادامه این همایش، حجج اسلام والمسلمین رفیعی و جباری و پروفسور لگنهاوزن، در موضوعاتی چون «بایسته های تبلیغ دین در عصر حاضر بر اساس سبک تبلیغی پیامبر(ص)»، «چرایی پیامبر ستیزی از سوی جریان های سیاسی و فرهنگی فعال دنیا» و «سبک زندگی رسول رحمت و نقش آن در برون رفت از جهل مدرن» به ارائه مطالب پرداختند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما