شنبه 1 ارديبهشت 1403   03:42:04

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیان کرد:

دفتر تبلیغات اسلامی یک نهاد پرسابقه، ولایی و شناسنامه دار است

  • خلاصه :رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دیدار رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی یک نهاد پر سابقه، ولایی و شناسنامه دار می باشد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی «رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران» در دیدار حجت الاسلام والمسلمین کمال «رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» ضمن اشاره بر لزوم همکاری های مستمر بین این دو نهاد، به تشریح مهم ترین محورهای این همکاری های پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با اشاره به اینکه خود از مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی بوده، اظهار داشت: بنده کاملا دفتر تبلیغات اسلامی را می شناسم و از فعالیت های ارزشمند این نهاد آشنایی کامل دارم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی یک نهاد پر سابقه، ولایی و شناسنامه دار بوده و ارتش جمهوری اسلامی نیز که سرباز ولایت و یک نهاد ولایی است، به طور طبیعی از همکاری های مشترک فرهنگی و تبلیغی با این دفتر استقبال می نماید.
وی از تداوم جلسات بین دو نهاد و حضور خود و مجموعه مدیران زیر مجموعه عقیدتی سیاسی ارتش در دفتر تبلیغات اسلامی و همچنین دیدار با مدیران این نهاد در قم استقبال کرد و اظهار داشت: ما یقینا به همراه مدیران زیر مجموعه جهت دیدار با مدیران دفتر تبلیغات اسلامی به قم سفر خواهیم کرد و همچنین از حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و معاونین محترم ایشان جهت بازدید و حضور در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دعوت به عمل می آوریم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما