چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   12:24:37

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

تقویم اعزام ماه مبارک رمضان ۱۴۴۳

  • خلاصه :اداره کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، طی اطلاعیه شرایط اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۳ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز)، اداره کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، طی اطلاعیه شرایط اعزام مبلغ در «ماه مبارک رمضان ۱۴۴۳» را اعلام کرد.

با استعانت از ايزد منان، دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با توجه به رسالت فرهنگي، تبليغي و انقلابي خود جهت تبليغ دين مبين اسلام، تبيين و گسترش معارف اسلامي و تحکيم مباني نظام مقدس جمهوري در آستانه فرا رسيدن ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بندگی و با رويکرد جهاد تبیین اقدام به بکارگيري مبلغان و گروه هاي تبليغي با شرایط زیر در مناطق نموده است؛

اعزام در اين مناسبت در دو قالب گروه های تبلیغی جهادی و فردی انجام مي شود: اعزام گروههاي تبلیغی توانمند و فعال با هماهنگي و درخواست نهادهاي فرهنگی منطقه پس از دریافت پیامک از طریق سایت سمتا (ezam.balagh.ir)  برنامه تبلیغ گروهی را بارگذاری نموده و اعضا ثبت حضور نمایند.

در اعزام مبلغان فردی، مبلغاني که اعزام مستمر به یک منطقه تبليغي داشته اند، در صورت دعوت مجدد  با هماهنگی نهاد فرهنگی آن منطقه، پس از دریافت پیامک از طریق لینک abrar.balagh.ir  ثبت درخواست نمایند.

مبلغاني که اعزام مستمر به یک منطقه تبليغي ندارند، با درخواست نهاد فرهنگی منطقه پس از دریافت پیامک از طریق سایت سمتا (ezam.balagh.ir) درخواست اعزام خود را ثبت نمایند.

شرایط اعزام در این ایام عبارت از است: آمادگي و تعهد به اعزام از 14 فروردین 1401 تا 13 اردیبهشت ماه 1401 (به مدت۳۰ روز)؛ دريافت حکم اعزام صرفاً از يک نهاد تبلیغی امکان پذیر می باشد؛ تلبس به لباس مقدّس روحانيت در ايام تبليغي الزامی است؛ ثبت درخواست اعزام در سامانه سمتا از ۸ صبح دوشنبه 10 اسفندماه 1400 آغاز و تا 13 فروردین 1401 فعال می باشد.

مبلغاني که علاوه بر تبليغ حضوري، درفضاي مجازي فعاليت دارند امتيازي درگزارش دهي براي آنها لحاظ مي گردد. گزارش تبليغي و پيگيري تاييد آن (از سوي نهاد درخواست کننده، از طريق سامانه سمتا) بلافاصله پس از اتمام تبليغ ارائه گردد. در اجراي پروتکل هاي بهداشتي ومصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با سازمان تبلیغات اسلامی منطقه همکاری و هماهنگی صورت گیرد.

بسته های آموزشی ویژه ماه مبارک رمضان از تاريخ7 اسفندماه 1400 الي 20 اسفندماه 1400 به صورت مجازي به آدرسhttps://el.balagh.ir  قابل دریافت است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، می بایست به سایت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به نشانی اینترنتی balagh.ir مراجعه نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما