پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   02:59:29

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی؛

کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج و مهارت های همسر گزینی برگزار شد

  • خلاصه :به همت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، «کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج و مهارت های همسر گزینی» برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام و المسلمین وحیدرضا ملکی «رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم»، از برگزاری "کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج و مهارت های همسر گزینی" خبر داد.

وی اظهار داشت: از ابتدای بهمن ماه سال جاری تا کنون پنج دوره از سلسله کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج با حضور بیش از 600 نفر از جوانان در آستانه ازدواج با مشارکت محلات مختلف قم در مجتمع فرهنگی نور برگزار گردیده است.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی بیان کرد: با توجه به استقبال بی نظیر جوانان در آستانه ازدواج، این سلسله نشست‌های آموزشی برای تمامی محلات قم برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: جامعه مخاطب اولیه ما مناطق کم برخوردار و حاشیه ای قم بوده که دختران و پسران در آستانه ازدواج این محلات با حضور در مجتمع فرهنگی نور دوره های مذکور را گذرانده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی اظهار داشت: این کارگاه ها به صورت یک روزه و به مدت ۸ ساعت آموزشی در موضوعاتی همچون «چیستی و چرایی ازدواج»، «قانون تحقق ازدواج موفق »، «نقشه راه ازدواج» و «شیوه های مدیریت جلسه خواستگاری» برگزار می شود. در این کارگاه ها، آموزه های دینی با تعریفی دقیق از سبک زندگی اسلامی به جوانان در مهارت انتخاب همسر و تشکیل خانواده انتقال داده می شود و آنها را برای زندگی پایدار و انتخابی موفق آماده می نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه با استفاده از ظرفیت گروه های تبلیغ تخصصی «مشاوران و مددکاران راه روشن»، «حس بهتر زندگی» ونیز گروه «مشاوران همیار» و با همکاری مدیریت محترم مجتمع فرهنگی- تربیتی نور قم تا پایان سال ادامه خواهد داشت و به صورت یکپارچه در استان‌های تهران، خراسان شمالی، اصفهان و البرز در حال برگزاری می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما