جمعه 10 فروردين 1403   09:56:35

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی:

گروه های تبلیغی نقطه قوت مسأله تبلیغ هستند

  • خلاصه :مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی گفت: با توجه به ظرفیت بالای گروه های تبلیغی در زمینه ایجاد فضاهای جدید تبلیغی می توان گروه های تبلیغی را نقطه قوت مساله تبلیغ دانست.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )،  حجت الاسلام سیدحامد شریعتمداری در جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان کرمان که در سالن جلسات شهید سلیمانی این معاونت برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای گروه های تبلیغی در زمینه ایجاد فضاهای جدید تبلیغی، خلاقیت و نوآوری آنان در سبک تبلیغ و همچنین ورود معاونت تبلیغ حوزه، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اوقاف به ایجاد گروه های تبلیغی، می توان این گروه ها را نقطه قوت مسأله تبلیغ دانست.

وی گفت: گروه های تبلیغی که در استان کرمان به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مشغول هستند، باید توجه داشته باشند که استان کرمان با توجه به بخش های محرومی که دارد و اخیراً نیز میزبان پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، فعالیت های تبلیغی باید دقیق و حساب شده صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی تصریح کرد: این معاونت با ایجاد شورای هماهنگی گروه های تبلیغی، رویکردی جدید در خصوص فعالیت و حمایت از گروه های تبلیغی در دستورکار خود قرار داده است. شورای هماهنگی گروه های تبلیغی هر استان با حکمی که از دفتر تبلیغات اسلامی می گیرد، می تواند با نماینده ولی فقیه، استاندار و دیگر نهادهای استانی که مرتبط به امر تبلیغ است، ارتباط برقرار کرده و نیاز گروه های تبلیغی را برطرف نماید.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه سرگروه های تبلیغی استان کرمان به ارائه پیشنهادات و انتقادات در خصوص فعالیت های تبلیغی در استان پرداختند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما