جمعه 10 فروردين 1403   13:25:16

(مهار تورم، رشد تولید)

print

جلسه تقدیر از مربیان طرح «دختران فاطمی» برگزار شد

  • خلاصه :جلسه تقدیر از مربیان طرح «دختران فاطمی» گروه تبلیغی جهادی رشد در سالن جلسات رضوان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، جلسه تقدیر از مربیان طرح «دختران فاطمی» گروه تبلیغی جهادی رشد با همکاری اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در سالن جلسات رضوان این معاونت برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی کریم زاد «سرپرست اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی» در بخشی از سخنان خود اظهارداشت: در بحث استمرار تبلیغ باید توجه داشت که فعالیت های فرهنگی و تربیتی زود بازده نیستند، بلکه مانند کاشت دانه ای است که مراحل مختلفی را طی می کند تا میوه دهد و مشکلات بسیاری در مراحل رشد آن وجود دارد.

گفتنی است در ادامه جلسه، خانم محقق «رئیس اداره امور تبلیغ عمومی خواهران» با تشکر از فعالیت های صورت گرفته در طرح "دختران فاطمی" اظهار داشت: خبر خوش این است که ثبت نام بشیرات مخصوص مبلغان خواهری که 100 واحد درسی را گذرانده اند، شروع شده و می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند.

همچنین، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین خوئینی «مدیرگروه تبلیغی جهادی رشد»، ضمن قدردانی از زحمات مبلغان طرح "دختران فاطمی" گزارشی از روند فعالیت پایگاه های مردمی این طرح ارائه کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما