جمعه 31 فروردين 1403   21:50:36

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی:

فعالیت تبلیغی در استان سیستان و بلوچستان جهاد مضاعف است

  • خلاصه :مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی گفت: با توجه به مسافت دور استان سیستان و بلوچستان از مرکز کشور و محرومیت هایی که این استان با آن مواجه است، مبلغان و گروه های تبلیغی با حضور و فعالیت در این استان یک جهاد مضاعفی را رقم زده اند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، جلسه سرگروه های تبلیغی استان سیستان و بلوچستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حامد شریعتمداری «مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی»، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا سجادی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور» و جمعی از سرگروه های تبلیغی استان سیستان و بلوچستان در سالن شهید سلیمانی این معاونت برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین شریعتمداری اظهار داشت: با توجه به مسافت دور این استان از مرکز کشور و تبعاً با محرومیت هایی که این استان با آن مواجه است، مبلغان و گروه های تبلیغی با حضور و فعالیت در این استان یک جهاد مضاعفی را به منصه ظهور گذاشته اند.

وی گفت: وهابیت یکی از مذاهب اسلام نبوده، بلکه یک فرقه گمراه به شمار می رود که هدف آن نفوذ در جهان و اسلام و تصرف منافع به نفع صهیونیست می باشد و با فعالیت های خود به دنبال تغییر در فرهنگ اسلامی بوده که مبلغان و گروه های تبلیغی در استان سیستان و بلوچستان باید متوجه این موضوع باشند.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی، آموزش و توانمندسازی مبلغان را امری مهم برشمرد و تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان با اهمیت منطقه جغرافیایی خود و همچنین زندگی صمیمانه اهل تشیّع و تسنّن در کنار یکدیگر، مبلغان در آن استان باید مهارت های علمی و روشی تبلیغ را آموزش ببینند.

وی افزود: 11 گروه تبلیغی در این استان مشغول به فعالیت می باشند اما با توجه به وسعت این استان به گسترش و افزایش گروهای تبلیغی نیاز می باشد که مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد که با همکاری شعبه جنوب شرق اقدامات لازم را انجام دهد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین سجادی اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی می تواند برکات زیادی به همراه داشته باشد و با هم فکری و هم افزایی گامی نو در عرصه تبلیغ در استان برداشته شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با اشاره به محرومیت استان خاطرنشان کرد: مبلغانی که جهت امر تبلیغ به این استان می آیند، باید از مهارت و روش های تبلیغ برخوردار باشند، اینکه بگوئیم چون استان محرومی است و مبلغانی که از سطح علمی و مهارتی پایینی برخوردارند، به این استان بیایند، امر نادرستی می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما