پنجشنبه 9 فروردين 1403   19:27:22

(مهار تورم، رشد تولید)

print

تشریح فعالیت های 10 ساله معاونت منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :معاون سابق منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت های صورت گرفته در دوران مدیریت 10 ساله خود در این معاونت را تبیین کرد. 
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سید موسی رجایی در مراسم تودیع و معارفه معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به همزمان شدن بازنشستگی وی با ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، گفت: در روایت آمده است که اگر کسی امور و کارهایش را برای رضایت خدا انجام دهد، خداوند بهترین مسئلت ها را برایش مقدور می کند.

وی گفت: همکاران بنده در حوزه های مختلف در معاونت منابع انسانی و پشتیبانی مشمول این روایتی که ذکر شد، هستند و جز اهداف سازمانی، به چیز دیگری توجه نمی کردند و اکنون راضی هستم که رضایت رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و مدیران این دفتر حاصل شده است.

معاون سابق منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رویکردهای این معاونت با رویکرد مسئله محوری آغاز شده است، تصریح کرد: معمولاً در سازمان ها میان معاونت های منابع انسانی و مراکز برنامه ریزی تعامل چندانی وجود ندارند ولی در دفتر تبلیغات اسلامی اینگونه نبود و تعاملات خوبی بین این دو بخش وجود داشت.

وی افزود: یکی از کارهای مهمی که در معاونت منابع انسانی و پشتیبانی انجام شد، بهبود تحول ضوابط و فرایندهای منابع انسانی بوده است و زمانی که آئین نامه مالی معاملاتی را تنظیم و تصویب کردیم، بودجه ریزی عملیاتی و بهای تمام شده ممکن شد و نکته مهمی که کمک به بحث مسئله محوری شد، تعییر مبنای حسابداری از نقدی به تعهدی بود.

حجت الاسلام والمسلمین رجایی با اشاره به گزارش حسابداری دفتر تبلیغات اسلامی به آقای نوبخت «رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور» اظهار داشت: وقتی گزارش دادیم که این دفتر از حسابداری نقدی به تعهدی گرایش پیدا کرده است، تعجب کردند که هنوز در دولت هم این اتفاق نیفتاده است و بحمدالله اینکار با تیمی که در معاونت منابع انسانی و پشتیبانی و مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر وجود داشت، به عنوان سازمان پیشگام در این حوزه بود.

وی افزود: یکی از کارهای دیگر که در ضوابط فرایندهای حوزه منابع انسانی صورت گرفت، طراحی کدینگ جدید حسابداری بود که توسط تیمی که در معاونت منابع انسانی و پشتیبانی دفتر وجود داشت، انجام شد.

معاون سابق منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در حوزه منابع انسانی کارهای بزرگی انجام شده است، تصریح کرد: از جمله آنها تدوین آئین نامه مدیریت استعداد، تدوین سیاست های حوزه منابع انسانی، تدوین برنامه راهبردی منابع انسانی بر مبنای مدلSRP  همچنین تبعیت از قوانین کشوری بود، که موارد ذکر شده در مدیریت جدید ان شاءالله ادامه خواهد داشت.

وی افزود: جلسات متعددی در حوزه آئین نامه مالی مالیاتی با معاونین و مدیران منابع انسانی انجام شده است و نظارت بر اجرای دقیق قوانین از قبیل خدمات کشوری، قوانین بیمه ای و مقرراتی و کلیه امور اعم از مالی، پشتیبانی، منابع انسانی، ساخت و سازها و غیره تمامی مالیات ها و بیمه ها پرداخت شده و به روز است؛ ساختمان هایی که مشکلات مالیاتی داشتند را پرداخت و برطرف کردیم و با توجه به اینکه در دوران بد بودجه ای بودیم این کارها انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رجائی تصریح کرد: از سال 92 به بعد همه حسابرسی های مفید راهبرد، درست و مقبول بوده و فرایندهایی که نیاز به اصلاح داشت را اصلاح کردیم و این بدین معنا بوده که سیستم های مالی ما شفاف و روشن بوده است.

وی گفت: طبق سنوات که سالی دو نوبت از بازنشستگان دفتر تقدیر و تشکر صورت می گرفت، امسال همراه با هدیه روز زن از همسران همکاران بازنشسته دفتر تبلیغات اسلامی تقدیر شد.
معاون سابق منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: اگر لغزشی یا بدرفتاری و هرگونه دلخوری یا هر نکته و مطلبی که بنده انجام دادم و موجب دلخوری فردی شده است، عذر خواهی می کنم و حلالیت می طلبم و دوستان هم لطف کنند، بنده را حلال کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما