پنجشنبه 9 فروردين 1403   17:34:19

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

اعتبارات خوزستان باید به اندازه مابقی استان ها لحاظ گردد

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: نمایندگی خوزستان به عنوان یک نمایندگی ویژه در اعزام های عمومی از لحاظ اعتبارات به بقیه استان ها برسد چرا که مابقی استان ها به وسعت خوزستان نیستند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در جلسه شورای مدیران نمایندگی خوزستان در خصوص کم شدن برخی اعتبارات اظهار داشت: در دوره های نقد وهابیت اگر هزینه هایی باشد، با تأیید مدیر اداره آموزش های کاربردی پرداخت خواهند شد.

وی گفت: تمام تلاش ما این است که نمایندگی خوزستان به عنوان یک نمایندگی ویژه در اعزام های عمومی از لحاظ اعتبارات به ویژه دیده شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به حمایت از سایت های تبلیغ در فضای مجازی تصریح کرد: گزارشی در خصوص سایت الامیر و بیان برای حمایت آماده گردد تا بعد از بررسی حمایتی صورت گیرد.

وی افزود: ارتباط نمایندگی خوزستان با مرکز باید گسترده تر شود تا بتوانیم مشکلات را حل کرده و شاهد پیشرفت های بیشتری باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی نژاد «رییس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان» در سخنانی گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این دفتر ارائه کردند و با توجه به مصوبه هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص نمایندگی ویژه شدن خوزستان، خواستار اقدام عملیاتی و فوری در این زمینه شد.

وی افزود: طرح «معراج» یکی از طرح های بسیار موفق استان خوزستان در تبلیغ می باشد که لازم است از سوی دفتر به شکل ویژه حمایت گردد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص خوزستان ضروری است که بسیاری از روال های اداری و فرآیندها تسهیل گردد.
 

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما