پنجشنبه 9 فروردين 1403   17:35:29

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

حجت الاسلام راستگو مسیری نو و جدید فرا روی حوزه های علميه گشود

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در پیامی به مناسبت ارتحال حجت الاسلام والمسلمین راستگو، به خلاقیت، ابتکار، همت کم نظیر و مجاهدت مثال زدنی آن مرحوم پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، پیام حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد «معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» به مناسبت ارتحال حجت الاسلام والمسلمین راستگو بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت استاد بزرگوار جناب حجت الاسلام والمسلمین راستگو (رضوان الله تعالی علیه) باعث تأثر و تأسف فراوان گردید. 

اینجانب این ضایعه دردناک را خدمت خانواده محترم ایشان و همه شاگردان و دوستداران آن مرحوم تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت، غفران و علو درجات خواستارم.
آن عزیز سفرکرده با درک به هنگام از نیاز قشر کودک و نوجوان مسیری نو و جدید فرا روی حوزه های علميه گشود و با خلاقیت، ابتکار، همت کم نظیر و مجاهدت مثال زدنی خدمت بزرگی به ادبیات و فرهنگ تبلیغ دین برای خانواده ها، مربیان وکودکان ونوجوانان فراهم آورد. 

بدون اغراق تمامی مبلغان کودک و نوجوان حتی در کشورهای دیگر مرهون و مدیون زحمات آن بزرگوارند.

خداوند به پاس این همه تلاش و کوشش برکتی کم نظیر به فعالیت های ایشان عطا کرد که پرورش هزاران شاگرد و استاد از آن جمله است.

امید است دانش آموختگان محضر آن مرحوم با درس آموزی از هنر خلاقانه او هم چنان مسیر نوآوری و ابتکار را پی گیری کنند تا همچنان شاهد رشد و تعالی هرچه بیشتر در این عرصه مهم باشیم.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما