جمعه 10 فروردين 1403   04:59:50

(مهار تورم، رشد تولید)

print

دفتر تبلیغات اسلامی به نواحی مقاومت بسیج مبلغ متخصص اعزام می کند

  • خلاصه :رییس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: این معاونت جهت اعزام مبلغان تخصصی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی به نواحی مقاومت بسیج آمادگی کامل دارد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام ملکی در دیدار با سروان بابایی «فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع)»، آمادگی این دفتر را برای اعزام مبلغین تخصصی اعلام کرد.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام ملکی ضمن بیان ظرفیت های اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی به تشریح برنامه ها و اولویت های تبلیغی این معاونت در راستای منویات مقام معظم رهبری نسبت به توجه جدّی به مسائل فرهنگی در استان قم پرداخت.

وی با اشاره به نیاز نواحی بسیج به یک مبلغ توانمند و متخصص گفت: اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی برای اعزام مبلغان تخصصی به نواحی مقاومت بسیج برای نشر و تبیین معارف دینی در مسائل مخلتف به صورت تخصصی آمادگی کامل دارد.

در ادامه این دیدار، سروان بابایی به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته و برنامه های پیش بینی شده برای سال جاری پرداخت و از همکاری های اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در این دیدار مقرر گردید علاوه بر در اختیار قرار دادن کلیه امکانات پشتیبانی و ستادی برای مبلغان و گروه های تبلیغی، چهار مورد از خانه های سبز محلات پر آسیب از طرف ناحیه مقاومت امام حسین(ع) جهت استقرار گروه های تبلیغی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مشخص و امکان بهره مندی مستمر گروه های تبلیغی از این مکان ها فراهم گردد.

همچنین، معرفی تعدادی از مبلغان حوزه مشاوره خانواده جهت پاسخگویی به سؤالات از طریق کانال ها و گروه های مجازی ایجاد شده در محلات نیز دیگر نکته ای بود که در این دیدار به آن اشاره شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما