پنجشنبه 9 فروردين 1403   12:31:09

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس ادارۀ آموزش کودک و نوجوان مرکز آموزش‌های کاربردی خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان بصورت مجازی

  • خلاصه :رئیس ادارۀ آموزش کودک و نوجوان مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی از ضبط دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان جهت برگزاری آموزش مجازی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام حقیقت در گفت و گویی از ضبط دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان با موضوع ارائه بازی های مفهومی جهت برگزاری آموزش مجازی خبر داد.

وی گفت: آموزش تربیت مربی کودک و نوجوان مباحث مختلفی دارد و از مهمترین مباحث آن ارائه بازی های مفهومی می باشد.

رئیس ادارۀ آموزش کودک و نوجوان مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، بازی کردن را یکی از فعالیت های بسیار جذاب برای کودک و نوجوان دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر انواع بازی ها برای کودک و نوجوان موجود است و همچنین، با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر ایجاد بازی های سنتی و دارای تحرک، درصد این بر آمدیم که این بازی ها را هدفمند کنیم و در قالبی ارائه شود که مربی و مبلغ بتواند از اینگونه بازی ها برای ارائه مفاهیم دینی استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دنیای کودک، دنیای بازی است و جبهه دشمن نیز از این مسأله آگاه است و برای این موضوع برنامه های مخرب خود را در قالب بازی به کودک و نوجوانان القاء می کند؛ ما هم بر این شدیم مفاهیم دینی مانند آشنایی با نعمت های خداوند، مباحث احکامی، مبحث نماز، بحث مهدویت و امام زمان(عج) و... را در قالب بازی آورده و از این فرصت نهایت بهره را ببریم.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما