پنجشنبه 9 فروردين 1403   11:51:35

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

ساماندهی فضای مجازی از منظر قانونی در دستور کار مجلس قرار گیرد

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خواستار ورود جدی مجلس یازدهم به امر ساماندهی فضای مجازی از منظر قانونی شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )به نقل از حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سعید روستاآزاد در گفت‌وگویی با اشاره به آغاز بکار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با پیام مقام معظم رهبری اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند، اولویت کشور همچنان اقتصاد و فرهنگ است و به خصوص در شرایط فعلی تأمین معیشت اقشار ضعیف باید جزو اساسی ترین کارها باشد.

وی گفت: وظیفه و رسالت مجلس در بُعد قانون گذاری و نیز در بُعد نظارت می طلبد که در این دو عرصه با جدیت و اهتمام بیشتری ورود پیدا کند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: با توجه به اهمیت فوق العاده فضای مجازی، لازم است که مجلس یازدهم در زمینه ساماندهی فضای مجازی از منظر قانون گذاری و نیز نظارت بر حسن اجرای قوانین، ورود جدی پیدا کند.

وی افزود: واقعیت آن است که ما در این زمینه چه در بحث قانون گذاری و چه بحث نظارت بر اجرای قوانین، دچار ضعف ها و نقص های فراوانی هستیم و حال آن که شورای عالی فضای مجازی با وجود جایگاه مهمی که دارد، اما به شکل شایسته و بایسته نتوانسته در این زمینه به وظیفه اصلی خود عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد خاطرنشان کرد: سخن بنده البته به این معنا نیست که ما به طور کلی فضای مجازی را تهدید تلقی کنیم، بلکه با همان منطقی که مقام معظم رهبری دارند باید آن را به شکل توأمان هم تهدید و هم فرصت بدانیم و از این رو، یکی از اولویت های مجلس یازدهم می بایست ناظر به الزامات فضای مجازی و ساماندهی قانونی این مساله و همچنین نظارت مناسب بر اجرای قوانین در این رابطه باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما