چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   17:16:57

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

هر جا مردم پای کار بیایند، آسیب ها کاهش و اثرگذاری افزایش می یابد

  • خلاصه :مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که به اندازه ای که مردم پای کار باشند، روند تبلیغ رو به جلو خواهد بود، گفت: هر جا که مردم ورود کنند، آسیب ها به حداقل می رسد و رشد، افزایش می یابد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال در جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان مازندران اظهار داشت: مبلغان سربازان عرصه مقابله با آسیب های اجتماعی، تعمیق باورهای دینی و افسران خط مقدم جبهه تبلیغ مکتب اهل بیت(ع) هستند.

وی گفت: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تلاش خود را در راستای تسهیل امر تبلیغ برای مبلغان به کار می بندد و این جلسه نیز در راستای همین امر تشکیل شده است.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان فلسفه تشکیل شورای هماهنگی گروه های تبلیغی با بیان این که در کشور، نهادهای مختلفی در تبلیغ مکتب اهل بیت(ع) فعال هستند، تصریح کرد: با توجه به لزوم هم افزایی این نهادها و برای استفاده حداکثری از ظرفیت های تبلیغی باید هماهنگی هایی شکل دهیم و یک قرارگاه فرهنگی تبلیغی راه اندازی کنیم که از موازی کاری و فعالیت های محدود و کم اثر جلوگیری شود؛ همه نهادها باید با شناسایی و تجمیع ظرفیت های یکدیگر، فعالیت اثربخشی داشته باشند.

وی افزود: تلاش می کنیم نهادهای مختلف منطقه در این جلسات حضور پیدا کنند و ظرفیت های خود را بیان کنند، دفتر تبلیغات اسلامی هم ظرفیت های خود را مطرح می کند و با همفکری و هم افزایی می توانیم عرصه تبلیغ را برای مبلغان تسهیل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین کمال با بیان این که باید قرارگاهی به مدیریت نماینده ولی فقیه استان تشکیل شود، اظهار داشت: این جلسات گاهی در قم برگزار می شود و گاهی در استان ها، که در خود استان بتوانیم ظرفیت نهادهای منطقه شناسایی و استفاده حداکثری کنیم؛ شهرداری، استانداری، اداره اوقاف، سازمان تبلیغات و بسیاری ارگان های دیگر، توان حمایت از این مسیر را دارند، اما از این ظرفیت استفاده نکرده ایم.

وی به بیان انتظارات دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری این جلسات پرداخت و گفت: بر سر راه تبلیغ، موانعی وجود دارد که به راحتی و با همکاری نهادهای مختلف، قابل حل است.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: نهادهای تبلیغی باید ظرفیت تبلیغی در منطقه را برای گروه های تبلیغی فراهم کند؛ به عنوان مثال، مشکلات اسکان برای مبلغان وجود نداشته باشد و فضای لازم برای تبلیغ فراهم شود.

وی با بیان این که نکته دیگر افزایش حمایت های مردمی از مبلغان در راستای تبلیغ دین می باشد، افزود: هر جا که مردم ورود کنند، آسیب ها به حداقل می رسد و رشد، افزایش می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین کمال، بانوان را بخش مهمی از جامعه خواند و خاطرنشان کرد: بخشی از جامعه را بانوان تشکیل می دهند؛ از این رو باید فضای تبلیغی برای خواهران مبلغه فراهم شود که بتوانیم خواهران را به منطقه اعزام کنیم؛ این مسأله نیز از مواردیست که باید توسط نهادهای مختلف زمینه سازی شود، تا آثار و برکات آن در منطقه را شاهد باشیم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما