جمعه 10 فروردين 1403   02:22:08

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه خبر داد:

حمایت ویژه مرکز خدمات از مبلغان طرح «تبلیغ بالینی» مورد تأیید دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: برای مبلغانی که در این طرح شرکت داشته باشند و از سوی دفتر تبلیغات اسلامی مورد تأیید قرار گیرند، خدمات ویژه ای در نظر خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین ربانی «رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه» در افتتاحیه اولین دوره آموزشی «تبلیغ بالینی» در مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ضمن تقدیر از این فعالیت ارزشمند دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این جمع، جمع بسیار ارزشمندی است؛ خداوند وقتی به دعوت به سمت خودش امر می کند، می فرماید با حکمت به سمت من دعوت کنید؛ یکی از مبانی حکمت، صحبت کردن متناسب با روحیه و حال مخاطب است و این وقتی محقق می شود که به صورت تخصصی باشد؛ جمع حاضر در راستای کسب تخصص در امر تبلیغ بر بالین بیماران، گرد هم آمده اند و این بسیار ارزشمند است.


وی با بیان این که یکی از حقوق مؤمن در روایات، عیادت از او در هنگام بیماری بیان شده است، گفت: این حق در روایات متعدد به عنوان یک حق واجب آمده است و اصلاً بعید نیست که با بررسی فقهی، یک واجب کفایی باشد که شما از جانب حوزه علمیه به این واجب عمل می کنید.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه ضمن تأکید بر ارزش تبلیغ بالینی تصریح کرد: قدر این مسیر را بدانید و آن را جدی بگیرید؛ به فرموده امیرالمومنین(ع) «بهترین اعمال آن چیزیست که دوام داشته باشد»؛ به الزامات این مسیر توجه کنید و در آن ثابت قدم باشید.

وی با اشاره برخی فعالیت های مرکز خدمات حوزه های علمیه افزود: مرکز خدمات حوزه های علمیه قصد دارد خدمات خود را هدفمند کند و به طلاب و مبلغانی که به مردم خدمت می کنند، خدمات بیشتری ارائه نماید؛ از همین رو، برای مبلغانی که در این طرح شرکت داشته باشند و از سوی دفتر تبلیغات اسلامی مورد تأیید قرار گیرند، خدمات ویژه ای در نظر خواهیم گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی به ارائه چند پیشنهاد در راستای تعالی امر تبلیغ بالینی پرداخت و اظهار داشت: با توجه به ارزش والای این فعالیت تبلیغی، پیشنهاد می کنم کار را بسیار علمی تر و کامل تر ببینید و سعی کنید جهات علمی خود را در کنار امر تبلیغ گسترش دهید تا اثرگذاری بیشتری را شاهد باشید. همچنین پیشنهاد می کنم در صورت امکان، بعد از خروج بیمار از بیمارستان، ارتباط تان را با او حفظ کنید و در ماندگاری او در مسیر الهی همراه او باشید و نیز با توجه به اهمیت نقش زنان در جامعه، توصیه می کنم خواهران مبلغه را نیز در این طرح وارد کنید.

وی هجمه های دشمن را بی سابقه دانست و با بیان این که دشمنان، بسیار بر علیه دین، روحانیت و حکومت اسلامی فعالیت و هجمه می کنند، گفت: اگر ما درست عمل کنیم، می توانیم این هجمه ها را خنثی کنیم؛ در هیچ دوره ای هجوم علیه مکتب شیعه به این گستردگی نبوده و اگر ما کم کاری کنیم، نمی توانیم کار را پیش ببریم؛ متأسفانه در بخش هایی کم کاری کرده ایم و آثار سوء آن را هم می بینیم.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان این که رمز موفقیت انبیاء(ع) و ائمه(ع)، محبت به مردم بوده است، خاطرنشان کرد: اگر به مردم محبت کنید، هم قلب آن ها را به دست می آورید و هم خدا جبران خواهد کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما