جمعه 10 فروردين 1403   09:40:03

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

همه ما مدیون طلاب جهادی هستیم

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: این همدلی و همکاری در امدادرسانی سیل در استان‌های کشور از افتخاراتی است که در 40 ساله دوم پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت ‌الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد در اجتماع طلاب و روحانیون جهادی اعزامی به مناطق سیل زده که به همت این دفتر برگزار شد، اظهار داشت: علی‌رغم همه سیاه‌نمایی‌ها و پمپاژ بدبینی در کشور، مقام معظم رهبری مرتب می‌فرمایند که «من به جوانان اطمینان دارم».
وی با اشاره به حضور پرشور روحانیون و همه اقشار جامعه در یاری رسانی به مردم سیل‌زده گفت: با این اتفاق و خسارات زیادی که سیل به مناطق وارد کرد، خدا نشان داد که هنوز هم مؤمنان پای شعارهای اسلامی هستند و تا جایی که بتوانند به همه خدمت می‌کنند.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: خیرخواهی عمومی از زمان معصومین و امامان دیده می‌شود که برای آنها کافر، مشرک، بی‌نماز با شیعه فرقی نداشت و هر کس به کمک نیاز داشت، آنها دریغ نمی‌کردند، خیرخواهی سیره معصومین است و اتفاقی که در اثر سیل رخ داد، گویای همین امر بود، همه به همدیگر کمک می‌کردند و کارهای زیادی انجام می‌دادند.
وی ادامه داد: محور دومی که در امدادرسانی سیل نمایان شد، الگوی خدمت‌رسانی از جانب طلاب بود؛ کمک و امدادرسانی آنها از روی ترحم نبود، بلکه برای تقرب به خدا بود و آنها فقط با خدا معامله کردند و هیچ توقع تشکر و قدردانی نداشتند.
حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد با بیان اینکه سرمایه اجتماعی به خاطر شبهه پراکنی و فعالیت مستمر دشمن، دستخوش آسیب شده بود، گفت: این کار روحانیون و طلاب باعث شد این سرمایه آسیب دیده توسط روحانیون بهبود پیدا کند و باید حواسمان باشد که این سرمایه مخدوش نشود.
وی افزود: طلاب و روحانیون باید از نظر علمی و اخلاقی بسیار بالا باشند و بتوانند با مهارت کافی با همه نوع قشر، جنس و سن ارتباط برقرار کنند و با این وسیله سرمایه اجتماعی را حفظ کنند.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: مردم سیل‌زده‌ای که سیل خانه‌ها و وسایلشان را از بین برده، نیازمند کسانی هستند که سیل شبهات در جوانان نسبت به عدالت و حکمت خداوند را پاسخ دهند و روحانیون و طلاب موظف هستند این سرمایه اجتماعی که با اشاره مقام معظم رهبری و همت و تلاش روحانیون و طلاب به وجود آمده، مخدوش نشود، بلکه بیش از پیش به آن افزوده شود تا خدا و امام زمان(عج) از ما راضی باشند.
لازم به ذکر است این برنامه به صورت مشترک بین دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون، مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان جامعه مبلغین انقلاب اسلامی و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان در سالن حکمت واقع در باغ غدیر اصفهان برگزار شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما