پنجشنبه 9 فروردين 1403   20:56:10

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

مسابقه کتابخوانی انقلاب چهل ساله برگزار می شود

  • خلاصه :رییس اداره امور کتابخانه، نمایشگاه ها و همایش های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری مسابقه کتابخوانی انقلاب چهل ساله؛ نگاهی به دستاوردهای جمهوری اسلامی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدی کریم زاد در گفت وگویی ضمن اعلام این خبر گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه ای از کتاب تهیه شده توسط گروه تأمین منابع این معاونت، بصورت کاملا رایگان و الکترونیکی برگزار می گردد.
وی با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است، افزود: همه علاقمندان، ضمن مطالعه این کتاب گرانقدر که شمه ای از دستاوردهای طلایی انقلاب شکوهمند اسلامی در چهل سال اخیر را بیان کرده است، می توانند در این مسابقه نیز شرکت کنند.
حجت الاسلام کریم زاد از همکاری بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی در برگزاری این مسابقه خبر داد و گفت: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی و نرم افزار کتابخوان پژوهان و همچنین گروه تبلیغی مانا همکار ما در اجرای این مسابقه هستند.
وی زمان برگزاری مسابقه را از ابتدای دهه فجر امسال تا روز ۲۲ بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و اظهار داشت: در نظر داریم به ۴۰+۴۰ نفر به قید قرعه جوایزی را به مناسبت چهل سالگی انقلاب و تداوم آن که ان شاءالله به ظهور منجی حقیقی وصل شود، تقدیم شرکت کنندگان می گردد.
علاقمندان جهت شرکت در مسابقه اینجا کلیک نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما