پنجشنبه 9 فروردين 1403   15:48:19

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه نیروهای تبلیغی و فرهنگی استان لرستان

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از آمادگی این مجموعه برای برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف ویژه طلاب، نیروهای تبلیغی و فرهنگی لرستانی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در دیدار حجت الاسام والمسلمین سید احمد شاهرخی با نماینده ولی فقیه در لرستان در سخنانی با تأکید بر لزوم توانمند سازی و تقویت نیروهای تبلیغی و فرهنگی موجود و مقیم در لرستان اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمادگی دارد بر حسب نیازهای موجود، اقدام به برگزاری دوره آموزشی برای این نیروها کند.

وی با بیان اینکه بسته به نیاز استان در حوزه‌های مختلف خطابه، تربیت مربی کودک و نوجوان و... دوره آموزشی برگزار خواهیم کرد، گفت: ما آماده برگزاری این دوره‌ها هستیم و تنها باید زمینه‌های آن در استان فراهم شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه با توجه به شرایط شیوع کرونا برخی جلسات به صورت مجازی هم می‌تواند برگزار شود، تصریح کرد: در خصوص دوره‌های مشاوره و روانشناسی دو مدل می‌توان عمل کرد، یکی اینکه یکسری دوره‌ها تحت عنوان مربی و مبلغ خانواده خصوصاً در بحث فن حل تعارضات خانوادگی و مهارت‌های زندگی داریم که آموزش داده می‌شود.

وی افزود: این دوره ۱۵۰ تا ۲۰۰ ساعت دوره آموزشی است و در نهایت نیروهای آموزش یافته در مدارس و مجامع مختلف با تأکید بر رویکرد پیشگیرانه به کار گرفته می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد با بیان اینکه مدل دیگر، کسب مجوز سطح سه تخصصی از قم است که رشته مشاوره اسلامی هم در حوزه خواهران و هم در حوزه برادران وجود دارد، اظهار داشت: ما آمادگی برگزاری این دوره‌ها را داریم و بر حسب درخواست استان اقدام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در بحث آموزش فضلا و طلبه‌هایی که در قم مقیم هستند نیز متناسب با نیازهای موجود اقدام خواهیم کرد و آماده هستیم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما