پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:30:35

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مروری بر اهداف و فعالیت های کمیته امور وبگاه های دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :اولین جلسه کمیته امور وبگاههای دفتر تبلیغات اسلامی در سال 1402 با موضوع راه اندازی یک سایت جدید و مدیریت ارسال پیام عمومی در چارگون برگزار و پس از بحث و کارشناسی ابعاد مختلف این موضوعات، مواردی مصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، کمیته امور وبگاه‌های دفتر در تاریخ 7 شهریور 1395 در شورای عالی فناوری اطلاعات دفتر مصوب و در تاریخ 5 مهر 1395 با ابلاغ ریاست محترم دفتر تاسیس شده است.

اهداف و وظایف این کمیته عبارتند از : بررسی پیشنهاد تاسیس و یا توقف وبگاه ها و ارائه به شورا جهت تصمیم گیری، نظارت فنی و محتوائی بر وبگاه های دفتر، گزارش تخلفات وبگاه ها به مراجع ذیصلاح، تهیه و تنظیم ویژگی ها، الزامات و آئین نامه های وبگاه ها، پیگیری اجرائی شدن مصوبات شورا در مورد وبگاه ها، رتبه بندی وبگاه های دفتر و تلاش جهت ارتقاء آن ها، پیشنهاد تسهیم بودجه سالانه وبگاه ها بر اساس ارزیابی گزارش شده به شورا.

کمیته امور وبگاه ها از افراد ذیل تشکیل می گردد: ریاست مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی(رئیس)، قائم مقام اداره کل توسعه فرایند ها و فناوری اطلاعات(دبیر)، مدیر کل حوزه ریاست، رئیس اداره توسعه سیستم های سازمانی، کارشناس محتوایی با پیشنهاد دبیر و تایید شورا، رئیس مرکز هزینه مربوطه یا نماینده وی، کارشناس حراست در حوزه فناوری اطلاعات.

اولین جلسه کمیته امور وبگاه های دفتر در سال 1402 با موضوع راه اندازی یک سایت جدید و مدیریت ارسال پیام عمومی در چارگون با حضور حجج اسلام و آقایان نظرزاده، مخدوم، حسینی، سید حسن هانی، سید ابوالحسن نظام دوست، وحید قنبری و عباس کلهر برگزار شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما