پنجشنبه 9 فروردين 1403   19:48:55

(مهار تورم، رشد تولید)

print

تربیت مربی خانواده توسط دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دوره مجازی «مقدماتی تربیت مربی خانواده» را با هدف مهارت افزایی مبلغین در شناخت آسیب های روانی و آگاهی بخشی نسبت به روش های اصلاح و تربیت دینی برگزار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دوره مجازی «مقدماتی تربیت مربی خانواده» را با هدف مهارت افزایی مبلغین در شناخت آسیب های روانی و آگاهی بخشی نسبت به روش های اصلاح و تربیت دینی برگزار می‌کند.

گفتنی است مدت زمان این دوره 330ساعت بوده و مخاطبان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در دوره مذکور از تاریخ  30 اردیبهشت لغایت 30 خرداد 1402 اقدام نمایند.

به اطلاع دانش پژوهان می رساند هزینه ثبت نام مبلغ 380 هزار تومان می باشد که به شماره کارت 6037997750008295 به نام معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی واریز و رسید را به کاربری admin_el@ ارسال نمایید.

علاقه مندان جهت آشنایی بیشتر با سرفصل ها و اساتید می توانند از طریق مراجعه به تارنمای مرکز آموزش های کاربردی به نشانی el.balagh.ir اقدام کنند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما