پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:12:30

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران؛

اولین باجه صندوق مجازی دفتر تبلیغات اسلامی راه اندازی شد

  • خلاصه :اولین باجه صندوق مجازی دفتر تبلیغات اسلامی با حضور مدیرعامل صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی در دفتر تبلیغات اسلامی تهران افتتاح گردید.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی پور در مورد ضرورت ایجاد این باجه اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران مراجعه کنندگان زیادی اعم از مبلغ، پژوهشگر، روحانیون و... را دارد که با توجه به وجود صندوق قرض الحسنه در گذشته و خدمات مالی که انجام گرفته بود، با درخواست های حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی جهت رفاه امور مشترکین، اولین صندوق مجازی در نمایندگی تهران افتتاح گردید.

وی گفت: خدمات قابل ارائه در این صندوق از قبیل صدور کارت، تغییر رمز اول، ایجاد اینترنت بانک، سرویس پیامک و واریز هایی که مشتریان انجام می دهند را داراست و نیاز به حضور فیزیکی در قم ندارد؛ البته در صورت ایجاد امکانات بیشتر، خدمات بیشتری را ارائه خواهد داد.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: از آنجایی که شعبه های دیگر فیزیکی هستند، نیاز به حضور مشتری جهت انجام خدمات الزامی است اما در چند سال اخیر، هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه تصمیم بر جایگزینی خدمات مجازی گرفته اند و تمامی خدمات را بدون حضور مشتریان انجام می دهد؛ این تصمیم با رشد و گسترش ویروس کرونا سریعتر به مرحله اجرا درآمده است.

وی با بیان این که سطح خدمات بستگی به جذب منابع دارد، افزود: با توجه به محدودیت منابع صندوق قرض الحسنه برای ارائه خدمات به طلاب تهران، باید دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران رایزنی هایی را انجام دهد تا منابع حوزه‌ها را جذب دفتر تبلیغات اسلامی و تفاهم نامه هایی امضا شود که بر اساس آن می‌توانیم ارائه تسهیلات کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی پور ضمن اعلام خبر تأسیس صندوق مجازی در نمایندگی جنوب شرق در آینده نزدیک خاطرنشان کرد: امید است به یاری خداوند متعال بتوانیم خدمات این صندوق مجازی را افزایش و در دیگر استان‌ها نمایندگی تأسیس کنیم
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما