پنجشنبه 9 فروردين 1403   16:14:07

(مهار تورم، رشد تولید)

print

گسترش تعاملات دفتر تبلیغات اسلامی با صداوسیما

معرفی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در شبکه قرآن؛ بازدید علمی دانشجویان باقرالعلوم(ع) از خبرگزاری صدا و سیما

  • خلاصه :با همکاری روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی و طی پیگیری صورت گرفته گزارشی از فعالیت های مرکز ملی پاسخگویی در دو قسمت از برنامه روزنه شبکه قرآن پخش گردید. همچنین بازدید علمی دانشجویان مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع) از خبرگزاری صدا و سیما و چهارمین نشست تجربه‌نگاری مدیران رسانه در تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، با همکاری روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی و در پی تعامل صورت گرفته با برنامه روزنه شبکه قرآن سیما، این برنامه طی دو قسمت به فعالیت های مرکز ملی پاسخگویی پرداخت.
در این برنامه آشنایی با بخش های مختلف مرکز و راه های ارتباطی مطرح گردید. همچنین به پیشنهاد مرکز و موافقت شبکه، مقرر شد که این برنامه برخی فعالیت های پاسخگویی میدانی حول موضوعات مبتلابه جامعه را نیز تحت پوشش رسانه ای قرار دهد.
همچنین، جمعی از دانشجویان مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع) ورودی سال‌های 1399، 1400و 1401 با حضور در ساختمان شیشه‌ای سازمان صدا و سیما، از بخش‌های مختلف خبرگزاری صدا و سیما بازدید کردند.
در این بازدید جوادی «مدیر روابط عمومی معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما» و البرزی «مدیر کل اخبار داخلی خبرگزاری صدا و سیما» به معرفی میزهای تخصصی این خبرگزاری به دانشجویان پرداختند.
جوادی به دوره تحول خبر در خبرگزاری صدا و سیما اشاره کرد و گفت: این تحول در سه شاخه رویکرد، ساختار و محتوا با مدیریت معاون سیاسی سازمان صورت گرفته و ادامه‌دار خواهد بود.
البرزی نیز طی سخنانی گفت: در یک سال اخیر تغییرات اساسی داشتیم که باعث تخصصی شدن، هماهنگ شدن و افزایش رضایت مخاطبان و در نتیجه افزایش تعداد مخاطبان شده است. همچنین در این دوره، جذب جوانان و تربیت خبرنگاران حرفه‌ای برای آینده رقم خورده است.
در این بازدید، سردبیران میزهای تخصصی به شرح فعالیت‌های خود پرداختند و از نظرات و پیشنهادات دانشجویان استقبال کردند. 
همچنین در این بازدید، دانشجویان از بخش‌های مانیتورینگ و رصد شبکه‌های خارجی بازدید کردند و  با خبرنگاران مطرح از جمله علی رضوانی، یوسف سلامی، آمنه سادات ذبیح پور، میترا لبافی و زینب چخماقی به گفتگو پرداختند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما